English

حسن خلیل آبادی:

شب های تهران را باید زنده نگه داریم

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تهران بااستعدادترین شهر برای گردشگری است که از امکانات آن برای استفاده درشب و جذب گردشگر نباید غافلگیر شویم.

شب های تهران را باید زنده نگه داریم

حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت:باید از استعداد های بالقوه شهر تهران برای گردشگری و استفاده از امکانات و تفریحات این شهر عظیم در شب استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به فعالیت های مراکز گردشگری و تفریحی در ماه رمضان تا سحر در تهران بیان کرد: شورای شهر جلسات متعددی با حضور کارشناسان برای لزوم طرح گردشگری شبانه در تهران برگزار کرد که قریب به اتفاق کارشناسان این طرح را عاملی برای جذب گردشگران و سرگرمی شهروندان دانستند و آن را تایید کردند.

وی در ادامه افزود: شورای شهر با تایید این طرح از شهرداران مناطق خواسته تا بخش زیادی از مکان های خدماتی و گردشگری در هر منطقه را برای استفاده عموم تا سحر باز نگه دارند. در این باره نیز بیان شده تا علاوه بر مکان هایی چون رستوران ها، کافه ها، سینما و پارک ها خدمات حمل و نقل عمومی نیز مانند بخش هایی از خطوط مترو و اتوبوس برای تسهیل در رفت و آمد خانواده ها به فعالیت شان در شب ادامه دهند.

حسن خلیل آبادی با تاکید بر اینکه تهران شهری با امکانات فراوان است توضیح داد: دراین باره با توجه به تعدد بوستان ها در این شهر و تعطیلات تابستان و تعطیلات آخر هفته با سازمان فضای سبز نیز رایزنی کرده ایم تا شب ها چراغ پارک ها را خاموش نکرده و تا سحر به روی مردم باز باشند.

وی یکی از دلایل سفرهای عمده مردم تهران در آخر هفته به شهرهای شمالی و اطراف را پایان فعالیت های مراکز گردشگری در شب دانست و گفت:اگر مردم خدمات مراکز تفریحی در شب های تهران را تجربه کنند دیگر کمتر به شهرهای دیگر در آخر هفته می روند.

عضو شورای شهر فعالیت پارک ها و برخی اماکن گردشگری در شب را موجب امنیت بیشتر شهر بیان کرد و افزود: مناطقی مانند منطقه 12 تهران شب مردگی دارد و هیچ مرکز و بوستانی درآن فعالیت نمی کند که سبب شده افراد آسیب زا مانند کارتن خواب ها و معتادین به این بوستان ها رفته و  درآن ها تجمع کنند. در صورتی که اگر بوستان ها چراغشان روشن باشد و جمعیت در آن وجود داشته باشد آن ها از  رفتن به چنین مکانی دوری می کنند.زیرا خاموشی برای این ها مکانی دنج فراهم می کند و سبب عدم امنیت محله و منطقه می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه