English

محسن ولیئی خبر داد:

راه اندازی پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در آخرین شب قدر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شب بیست سوم اخرین شب قدر است که خیرین می توانند برای حمایت از ایتام و محسنین به پایگاه های ثابت و سیار تدارک دیده شده در شب های قدر مراجعه کنند.

راه اندازی پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در آخرین شب قدر

محسن ولیئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت:با توجه به استقبال  خیران و نیکوکاران در شب های قدر  در سال های گذشته امسال نیز خیرین می توانند با حضور در این پایگاه های ثابت و سیار برای حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین ثبت نام کنند.

وی به ایستگاه های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: حرم های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و‌شهرری، بوستان گفتگو، مصلای تهران، ایستگاه های مترو آزادی،‌صادقیه، میرداماد، دروازه شمیران، بهارستان، شهید بهشتی و تمام هیات مذهبی دیگر استان های کشور در تهران به عنوان پایگاه های ثابت مشغول فعالیت هستند که درشب اخر قدر می توانند به انها مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین که حمایت ازکودکانی است که پدرشان از کارافتاده، زندان و یا متارکه کرده اند گفت:

75 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند که در نیمه اول ماه مبارک رمضان هزار و ۲۶۹ خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه