English

وضعیت ترافیکی جاده های کشور در ایام ارتحال امام خمینی

وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی کشور در روزهای ارتحال امام خمینی اعلام شد.

وضعیت ترافیکی جاده های کشور در ایام ارتحال امام خمینی

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر آشوری با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو و ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مستقر در جاده‌های کشور، موج خروج از شهرها آغاز شده است و شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین در اغلب قطعات محور هراز و کندوان هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در محور چلاو-نارنجستان و برخی نقاط در مسیر جنوب به شمال محور کندوان به صورت سنگین مشاهده می‌شود.

آشوری افزود: به لحاظ جوی نیز در برخی محورهای استان‌های اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، زنجان، ‌سمنان، قم، لرستان، مرکزی و گیلان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم؛ همچنین پدیده مه گرفتگی در ارتفاعات اغلب محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، اردبیل و مازندران دیده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور‌ ادامه داد: روز جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات، موج برگشت با شدت بسیار زیادی آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود جمعه پر تردد‌ترین روز هفته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با توجه به ایام 14 و 15 خرداد ماه، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود محورهای ورودی به شهر مشهد در استان‌ خراسان رضوی و شهر قم ترافیک حجیمی برخوردار شوند‌.

آشوری اضافه کرد: ترافیک به سمت تهران برای حضور در مراسم 14 و 15 خرداد با افزایش مواجه می‌شود و آزادراه تهران‌–قم متأثر از این ترافیک خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور از هم‌وطنان درخواست کرد: نسبت به زمان سفر خود مدیریت کرده و با دریافت اطلاعات از سامانه جامع 141 شامل تلفن گویا و شبانه روزی 141‌، اپلیکیشن 141‌، سایت‌ www 141.ir همچنین سامانه پیام کوتاه 1000141 با اطمینان خاطر و آگاهی از وضعیت راه‌ها مسافرت کرده و بازگشت از سفر خود را با توجه به شرایط ترافیکی راه ها تنظیم کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه