English

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

فعالیت سامانه بارشی طی دو روز مجددا آغاز می شود

با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور طی دو روز آینده (۱۵ و 16 خرداد ماه) از وزش باد شدید در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مناطق غربی کشور از امروز تا روز چهارشنبه (۱۴ تا 16 خردادماه) خبر داد.

فعالیت سامانه بارشی طی دو روز مجددا آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی طی دو روز مجددا آغاز می شود.وی ابراز داشت؛ براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی طی دو روز آینده (۱۵ و 16 خردادماه) همچنان فعال است و در این مدت در شمال غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، مناطقی از غرب و مرکز کشور، دامنه‌های البرز، بخش‌هایی از شمال شرق و به طور ضعیف‌تر در شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه ادامه داد: در روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) در نوار شمالی کشور افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (۱۴ و 15 خرداد ماه) به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه این شرایط در روز چهارشنبه (۱۶ خردادماه) با شدت بیشتر در مناطق مذکور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: فردا (۱۵ خرداد) در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور و در روز چهارشنبه (۱۶ خردادماه) در مناطق غربی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط شهر تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ خرداد) نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد، در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 33 و 21 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت در روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 35 و 24 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه