English

بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام ١٥ خرداد

سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملت غیور و متعهد ایران اسلامی، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، گرامی داشت.

بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام ١٥ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بیانیه آمده است:

بی شک عزت و اعتلای امروز ایران سرافراز، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که با ایمان و اعتقادی راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچید و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.
انقلابی که قیام خونین ١٥خرداد، نقطه عطف شکل گیری آن است و کامیابی روزی که جمعی از مردان و زنان ستم کشیده و ایثارگر، جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
امام خمینی(ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.
سازمان تامین اجتماعی ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥خرداد، درجهت اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه