English

سردار اشتری:

پلیس در آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شبهای قدر قرار دارد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس در آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شبهای قدر قرار دارد. در تمام حسینیه ها، تکایا، مساجد و محلاتی که مراسم شبهای قدر در آنها برگزار می شود.

پلیس در آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شبهای قدر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هماهنگی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرار گاه ترافیکی و انتظامی روح الله ظرف هفته های گذشته آغاز به کار کرده و از فردا تمامی همکاران ما که مقرر شده در این مراسم تامین امنیت و تمهیدات ترافیکی را برعهده بگیرند، در این قرارگاه حاضر خواهند شد.

وی افزود: در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۲۰ هزار نفر از پرسنل برای خدمت به زائران امام راحل مشارکت خواهند داشت که نیروی انتظامی بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان تهران و همکاران ما در پلیس راهور ناجا با مشارکت استان های مبداء زائران، خدمات انتظامی و ترافیکی را به آنها ارائه خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پلیس راه تمام اتوبوسهای زائران را از مبداء تا مقصد برای برگزاری این مراسم اسکورت خواهد کرد که پیش بینی می شود در این مراسم نزدیک به ۶۰۰۰ اتوبوس و خودرو جهت انتقال زائران به کار گرفته شود. پارکینگ های حرم نیز پذیرای زائران هستند که خودروهای زائران با تفکیک استانهای مبدا و براساس جدول تهیه شده میتوانند در پارکینگ ها مستقر شوند.

اشتری با اشاره به این که نیروی انتظامی مسائل انتظامی و ترافیکی این مراسم را تا شعاع ۱۰ کیلومتری برعهده دارد، افزود: همکاران ما در یگان ویژه، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت در اطراف حرم در آماده باش کامل هستند و تا پایان مراسم و همچنین برگزاری مراسم شبهای قدر و تعطیلات تقویمی خدمات انتظامی و ترافیکی را ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص وضعیت امنیتی و میزان آمادگی نیروهای انتظامی و مرزبانی همزمان با برگزاری مراسم لیالی قدر و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: خوشبختانه مرزبانی ما از آمادگی خوبی برخوردار است و این آمادگی را در سفر اخیرم به مرزهای شرق و جنوب شرق کشور از نزدیک مشاهده کردم. علاوه بر نیروهای انتظامی و مرزبانی دستگاه های امنیتی تمامی تحرکات در مرزها را رصد کرده و آمادگی کامل برای تامین امنیت مرزها ایجاد شده است و خوشبختانه تا امروز نیز هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پلیس در آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شبهای قدر قرار دارد. در تمام حسینیه ها، تکایا، مساجد و محلاتی که مراسم شبهای قدر در آنها برگزار می شود، پلیس حضور فعال دارد که در این میان همیاران پلیس نیز شرکت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای هرچه باشکوه تر شدن مراسم روز قدس و عید فطر آمادگی کامل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه