English

سردار مقیمی:

شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی ۴ درصد کاهش یافته است

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کاهش 4 درصدی شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی خبر داد و گفـت: با جدیت به انتقادات و شکایات مردم ترتیب اثر داده و رسیدگی به این موارد از جمله اولویت های کاری این پلیس است.

شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی 4 درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا گفت: تعداد تماس های صورت گرفته از سوی شهروندان با سامانه  197  در سال 95 بیش از 15 هزار و در سال 96 بیش از 18 هزار مورد بوده که باید بگویم میزان تماس های دریافتی 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: طبق گزارشات اعلامی از سوی کارشناسان مربوطه، تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی در سراسر کشور 17 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از کاهش 4 درصدی شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی خبر داد و گفـت: با جدیت به انتقادات و شکایات مردم ترتیب اثر داده و رسیدگی به این موارد از جمله اولویت های کاری این پلیس است.

سردار مقیمی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوه و شگرد جرایم مختلف با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است پلیس نیز با ارتقاء دانش و مهارت، سعی در مقابله و پیشگیری از جرایم دارد.

وی به اثر بخش بودن دیدارهای مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا اشاره و بیان کرد: امروز به همراه معاونانم به بیش از 60 درخواست هموطنان در این مرکز رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر شد، همچنین بخشی از گفتگو و درخواست های مردمی به صورت تلفنی مطرح شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: بیشترین مراجعات امروز مربوطه به تسریع در روند رسیدگی به پرونده های سرقت بود که در این خصوص دستورات لازم جهت اقدام و بررسی صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه