English

محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده‌ها اعلام شد/ ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در ۵ محور اصلی کشور

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در 5 محور اصلی کشور خبر داد.

محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده‌ها اعلام شد/ ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در 5 محور اصلی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی کماکان ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور هراز تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع است و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و  از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه  از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد موتورسیکلت از جاده های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد در رفت و برگشت از فردا چهارشنبه تا شنبه 12 خرداد ماه جاری ممنوع است و تنها موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک شامل این طرح نیستند و می توانند در این جاده ها تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی