English

علیخانی:

تعرفه فعلی آژانس‌ها و وانت‌بارها غیرقانونی‌ است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: تعرفه فعلی آژانس‌ها و وانت‌بارها غیرقانونی‌ است و تا زمان اصلاح مصوبه، نرخ‌ها باید همانند سال 96 اعمال شود.

تعرفه فعلی آژانس‌ها و وانت‌بارها غیرقانونی‌ است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه فرمانداری نسبت به قیمت آژانس‌ها و وانت‌بارها ایراداتی را گرفته است، گفت: این ایرادات را بررسی کردیم و یک ایراد از پیشنهادات کمیسیون در صحن شورا رای نیاورد و ما باید یک پیشنهاد جدید می‌دادیم که این کار را نکردیم و تکلیف ایراد مشخص نشد.

وی با بیان اینکه فرمانداری تهران طی نامه‌ای اعلام کرده بود که با هر گونه افزایش قیمت خودروهای عمومی و آژانس‌ها مخالف است و باید همان قیمت‌های سال 96 اعمال شود، تصریح کرد: چون ما نسبت به ایرادات کاری نکردیم، طبق نظر فرمانداری قیمت‌ها به سال 96 بازگشت و اکنون تعرفه‌ای که گرفته می‌شود با توجه به نظر فرمانداری غیرقانونی است.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که این ماده با یک تبصره اصلاح شود و عوارض تردد وسایل نقلیه پلاک تهران که در زمینه جا به جایی مسافر فعالیت می‌کنند مانند آژانس‌ها، وانت‌بارها، سرویس مدارس و کامیون‌های 6 تن اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه تعرفه فعلی غیرقانونی است و باید تعیین تکلیف شود خاطرنشان کرد: ما که مدعی قانونگرایی هستیم باید این ایرادات را رفع کنیم و در نهایت دو فوریت این اصلاحیه رای نیاورد و با دستور رئیس شورای شهر برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه