English

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی:

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان به حفظ و توسعه تولید کمک می کند

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان اقدام تاثیر گذاری است و به توسعه تولید کارگاهها کمک می کند.

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان به حفظ و توسعه تولید کمک می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اکبر شوکت افزود: با توجه به نرخ تورم و نوسانات ارز که موجب مشکلاتی برای کارگاهها شده، طرح بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی می تواند به حفظ و توسعه تولید کمک کند.

وی اظهار داشت: کارفرمایان از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای استقبال خوبی می کنند کارفرما می تواند با استفاده از این تسهیلات کارگران را حفظ و حتی نیروی مولد بیشتر جذب کند.

شوکت با بیان اینکه از تمامی مسئولان سازمان تامین اجتماعی که در تهیه بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان و اجرای آن نقش دارند، قدردانی می کنم، گفت: این طرح در سال گذشته نیز اجرا شد و امسال نیز کارفرمایانی که نتوانستند از مزایای این طرح استفاده کنند می توانند به شعب این سازمان مراجعه کنند.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: نقش اطلاع رسانی در این طرح بسیار مهم است و باید زمینه آگاهی همه کارفرمایان عزیز از اجرای این طرح مهم در کشور را فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه