English

خداکرمی:

شهرداری نام سازمان‌ها و افرادی که طرح ترافیک را می فروشند اعلام کند

عضو شورای شهر تهران از مسئولان شهرداری تهران خواست نام سازمان‌ها و افرادی که طرح ترافیک را غیر قانونی می فروشند اعلام کند.

شهرداری نام سازمان‌ها و افرادی که طرح ترافیک را می فروشند اعلام کند

به گزارش خبرگزاری موج، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران امروز صبح در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه یادم هست که در زمان جنگ کوپن سیگار به افراد داده می‌شد و افراد غیر سیگاری هم از این کوپن بهره منده شده و بعدا سیگارشان را با قیمت آزاد در بازار می فروختند، افزود: متأسفانه شاهدیم این رفتار هنوز ادامه دارد و رانت خواری به فرهنگ سخیف تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ترافیک جدید به اجرا درآمده اما متاسفانه با خبر شدیم که طرح‌های ترافیک شناور به فروش می رسد گفت: با تمام تلاش‌هایی که برای جلوگیری از رانت انجام شده اما می بینیم که برخی‌ها از آن سوء استفاده می‌کنند؛ لذا از شهرداری تهران درخواست می شود نام سازمان‌ها و افرادو ... که از رانت بهره‌مند شده‌اند و اما غیر قانونی آن را به فروش می رسانند اعلام کنند تا هم مردم و هم شورای شهر از آن اطلاع‌ داشته باشند.

محسن هاشمی نیز در واکنش به این تذکر گفت:‌ به نظر می‌رسد که این شیوه یک کلاهبرداری باشد؛ اما از شهرداری در خصوص این موضوع توضیح خواسته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه