English

عبدالخالق حبیبی خبر داد:

کسب رتبه دوم در خدمت رسانی به ایثارگران توسط سازمان تامین اجتماعی

مشاور مدیرعامل درامور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی از کسب رتبه برتر توسط بنیاد شهید به دلیل خدمات برتر به ایثارگران دراین سازمان خبر داد.

کسب رتبه دوم در خدمت رسانی به ایثارگران توسط سازمان تامین اجتماعی

عبدالخالق حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: به دلیل عملکرد یک سال گذشته سازمان امور ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی نسبت به وظایفی که نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان در این سازمان دارد امروز سازمان بنیاد شهید در میان 50 نهاد و ارگان دولتی رتبه دوم را در خدمت رسانی به این افراد تقدیم به سازمان تامین اجتماعی کرد.

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی درادامه با اشاره به هدف از تشکیل این واحد در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران تاکیدکرد: سازمان تامین اجتماعی دارای 67  هزار پرسنل است که از میان آنها 12 هزار نفر ایثارگر و شامل رزمنده، فرزندان شهدا، جانبازان و ... هستند. طبق  مصوبات مجلس هر سازمان وظیفه دارد درصدی از حق بیمه، استخدام و ... را به خانواده های ایثارگران اختصاص دهد. در این زمینه سازمان تامین اجتماعی توانست پرداخت حق بیمه فرزندان شهدا را دوباره از سرگیرد، همچنین علاوه بر 25 درصد استخدام این افراد که از وظایف هر دستگاه دولتی است سازمان تامین اجتماعی ده درصد دیگر به استخدام فرزندان جانباز بالای 25 درصد اختصاص داد.

او در ادامه معافیت از مالیات رزمندگان بیشتر از یک سال و پرداخت حق بیمه به افراد بیش از 2 سال در جبهه را از دیگر فعالیت های قابل تقدیر سازمان تامین اجتماعی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه