English

زمان پروازهای زائران حج تمتع ۹۷ به عربستان مشخص شد

معاون حج ،عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پروازهای مدینه قبل از بیست و هفتم تیر ماه تا نوزدهم مرداد ماه انجام می پذیرد؛ پروازهای مدینه بعد نیز از هشتم مرداد ماه تا بیست و چهارم مرداد ماه خواهد بود.

زمان پروازهای زائران حج تمتع 97 به عربستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر رضایی معاون حج ،عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در نشست مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: ثبت نام حجاج در کاروانها خیلی روان انجام شد و در همان روزهای نخست ، ظرفیت کاروان ها به طور کامل تکمیل شد.

معاون حج ، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به بحث معاینات پزشکی و تاخیر صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: در بحث معاینات پزشکی نیز تا پایان هفته خاتمه می یابد.

به گفته رضایی، کسانی که مرحله پزشکی را پشت سر گذاشته اند امکان پرداخت پول در این مرحله را دارند و باید این مهم نیز ظرف مهلت تعیین شده نهایی شود.

وی افزود: ثبت اطلاعات جهت مقدمات صدور روادید بعد از اتمام معاینات پزشکی و واریز مرحله دوم صورت می گیرد.

معاون حج ، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت موضوع کلاسهای آموزشی زائران و عوامل را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان ذیربط باید حضور فعال و فیزیکی در کلاسهای آموزشی داشته باشند و در بحث آموزش مدیران و عوامل نیز باید دقت عمل صورت پذیرد.

به گفته رضایی، در جلسات آموزشی کاروان ها باید موضوع شرح وظیفه و وظایف آنها لحاظ شود.

وی به تشکیل دبیرخانه مشاعر اشاره کرد و افزود: تصمیم گیری بر این مبنا شده که در طول سال دبیرخانه ای با عنوان مشاعر داشته باشیم که خوشبختانه جلسات این دبیر خانه آغاز شده است و امیدواریم همه دست اندرکاران ذیربط در آن حضور یابند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: کمیته مشاعر بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه نیز آسیب شناسی های لازم صورت گرفته است ؛ دبیرخانه مشاعر در طول سال فعال است و همه استان های نظرات خود را مرتبط با ایام تشریق ارائه کنند.

رضایی به پروازهای زائران حج تمتع 97 به عربستان اشاره کرد و افزود: پروازهای مدینه قبل از بیست و هفتم تیر ماه تا نوزدهم مرداد ماه انجام می پذیرد؛ پروازهای مدینه بعد نیز از هشتم مرداد ماه تا بیست و چهارم مرداد ماه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی