English

مجید مسلمی:

۴ پایگاه انتقال خون در ماه رمضان تا نیمه شب فعالیت می کنند

معاون اهداکننده انتقال خون استان تهران گفت:4 مرکز اهدای خون در خیابان ستاری جنوبی،تهرانپارس،پارک گفتگو و وصال شیرازی برای روزه داران تا نیمه شب فعالیت خواهند کرد.

4 پایگاه انتقال خون در ماه رمضان تا نیمه شب فعالیت می کنند

مجید مسلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به شروع ماه رمضان و استقبال مردم تهران از اهدای خون و مشارکت در این امر ثواب گفت:امسال مانند سال های گذشته تمام مراکز و پایگاه های انتقال خون در تهران از ساعات اولیه صبح بازخواهند بود و مراکزی چون مرکز جامع در خیابان تهرانپارس در منطقه 4، خیابان ستاری جنوبی در منطقه 5، مرکز انتقال خون در خیابان وصال شیرازی و همچنین پایگاه انتقال خون در جشن رمضان واقع در بوستان گفت و گو در ماه مبارک رمضان تا نیمه شب برای روزه دارانی که خواهان اهدای خون پس از ساعات افطار هستند فعالیت خواهند کرد.

معاون اهداکننده انتقال خون استان تهران درادامه بااشاره به تردید برخی افراد از اهدای خون نسبت به ایجاد ضعف و یا بیماری  در ماه رمضان تاکید کرد: روزه داری هیچ منافاتی با اهدای خون ندارد و هیچ آسیبی به بدن و سلامتی فرد روزه دار وارد نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: از افرادی که خواهان اهدای خون در این ماه هستند درخواست کرد در آن روز در وعده سحری مایعات بیشتری مصرف کنند  و سعیشان بر این باشد تا ظهر عمل اهدا را انجام دهند و پس از آن ساعتی استراحت کنند و افطار نیز به نوشیدن مایعات توجه بیشتری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه