English

محسن ولیئی در گفتگو با موج خبر داد:

توزیع سبد کالا و اطعام غذای گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از توزیع سبدکالا و اطعام غذای گرم میان نیازمندان و اجرای طرح برآورده شدن آرزوهای کودکان یتیم استان تهران درماه مبارک رمضان خبرداد.

توزیع سبد کالا و اطعام غذای گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان گفت:هر سال کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه رمضان برای کمک هرچه بیشتر به خانواده های تحت پوشش و رواج سنت نیکوکاری در جامعه طرح هایی در قالب توزیع سبد کالا و طرح اکرام ایتام برگزار  می کند. امسال نیز از دهم تا بیست و پنجم ماه رمضان در تمام شهرستان های استان تهران میان خانواده های نیازمند سبد کالا که شامل اقلام مورد نیاز زندگیست  و هم چنین علاوه بر توزیع سبدکالا، افطار و غذای گرم نیز روبروی در منازل افراد پخش خواهدشد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران هزینه این طرح سه میلیارد تومان پیش بینی شده است.

محسن ولیئی در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای ماه رمضان با اشاره به طرح برآورده کردن آرزوهای کودکان یتیم در سال گذشته؛ تاکید کرد:سال گذشته بیش از هزار کودک یتیم با نوشتن آرزوهای خود در پاکت هایی مخصوص توانستند به آرزوهای خود دست پیدا کنند که این امر مبارکی برای کمیته امداد محسوب می شود. امسال نیز 2500 پاکت آرزو برای فرزندان یتیم و 850 میلیون تومان بودجه برای این امر تدارک دیده شده است تا این کودکان بتوانند دراین ماه به بخشی از آرزوهای خود برسند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح اکرام محسنین در شب های قدر در پایگاه های مختلف تهران برای خیرین و نیکوکارانی که علاقه مند به سرپرستی کودکان بد سرپرست و یا بی سرپرست هستند برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه