English

عضو شورای شهر تهران:

شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: ما اعضای شورای شهر با هم عهد و پیمان بستیم که با کمک شهردار تهران شهری خوب و با نشاط برای مردم ایجاد کنیم، برخی به دنبال دیکته کردن نظرات‌شان به ما بودند اما شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد.

شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن رسولی عضو شورای شهر تهران پس از انتخاب محمد علی افشانی به عنوان شهردار تهران با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: من یک اصلاح طلب با برجام هستم و معتقدم این اتفاق می‌تواند موجب همبستگی همه مردم شود.

وی با بیان اینکه ما اعضای شورای شهر با هم عهد و پیمان بستیم که با کمک شهردار تهران شهری خوب و با نشاط برای مردم ایجاد کنیم، گفت: برخی به دنبال دیکته کردن نظرات‌شان به ما بودند اما شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است از تمام دوستانی که در جامعه اصلاح طلب تهران هستند و کاندیدای دیگری داشتند و به ما توصیه‌هایی می‌کردند تشکر کنیم و بگویم ما یک شهردار بیشتر نمی‌خواستیم و آن را هم انتخاب کردیم.

رسولی با بیان اینکه زمزمه‌هایی در شورا بود که انتخاب شهردار را به تعویق بیندازد، گفت: اما ما با مدیریت زمان از فرصت استفاده کرده و شهردار را انتخاب کردیم و از افشانی شهردار جدید پایتخت نیز می‌خواهم از تمامی برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداها استفاده کند. چرا که فصل رقابت به پایان رسیده و باید همه با هم شهر را اداره کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه