English

معاون هماهنگ کننده ناجا:

نیروی انتظامی در مدار رشد و ترقی است

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی در مدار رشد و ترقی است، کاربردی کردن مطالعات تحقیقاتی نیز از برنامه‌های پیش رو است و در این حوزه به دنبال حل مسائل و مشکلات ناجا هستیم.

نیروی انتظامی در مدار رشد و ترقی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا در نشست فصلی فرماندهان، روسا، مدیران و معاونان ناجا اظهار داشت: باید در سال جاری در مسیر اولویت‌بندی ماموریت‌ها حرکت کنیم و اجرای ماموریت‌ها در چارچوب تدوینی و با ساماندهی دقیق باشد.

وی بر "مدیریت منابع" با هدف ایجاد تعادل و توازن در رده‌ها و سطوح مختلف ناجا تاکید و بیان کرد: دامنه منابع مالی و اقتصادی نیز باید با رعایت اصول و ضوابط قانونی و حرکت در ساز و کار مشخص و مدون، توسعه یابد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد: برون سپاری برخی ماموریت‌ها نیز از اولویت‌های اساسی است که معتقدیم در این رویکرد و روند نیز باید ملاحظات رعایت شود.

وی اضافه کرد: نظام جامع ساختاری نیروی انتظامی در آستانه تصویب و اجرایی است و ان‌شاءالله اهداف را بر مبنای این نظام جامع تعریف و اجرایی خواهیم کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به لزوم جذب و استخدام نیروهای ولایت‌مدار، متعهد و متخصص در ناجا تاکید کرد: باید افراد در طراز نظام و انقلاب وارد ناجا شوند و در روند جذب و گزینش به هیچ عنوان توصیه پذیر نباشیم. امسال باید شاهد بهترین روند گزینش طی سال‌های اخیر باشیم.

 معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: به دنبال کیفی و کارآمدسازی سازمان هستیم و معتقدیم نیروی انسانی بالاترین سرمایه است. باید بهترین‌ها جذب شوند و از نیروهای کارآمد صیانت کنیم.

وی در ادامه گفت: یکی از سیاست‌های پیش روی ناجا، توسعه بهره‌مندی از ظرفیت پلیس افتخاری است. همچنین باید از ظرفیت، دانش و تخصص سربازان فرهیخته، توانمند و با انگیزه با رعایت اصول و قوانین بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مدار رشد و ترقی است، بیان کرد: کاربردی کردن مطالعات تحقیقاتی نیز از برنامه‌های پیش رو است و در این حوزه به دنبال حل مسائل و مشکلات ناجا هستیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده ناجا درخاتمه با تشریح عملکرد معاونت و پلیس‌های تخصصی و اعلام نیازهای آینده، گفت: از خداوند توفیق می‌خواهیم که نقش فردی، سازمانی خود را به خوبی انجام دهیم. ان‌شاء الله در سال جاری شاهد موفقیت‌های روزافزون پلیس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی