English

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است:

«خجسته زادروز حضرت حجت (عج) را که با آغاز هفته معلم تقارن یافته است، به همکاران عزیزم صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم.

ایران اسلامی امروز به خود می بالد که بهره‌مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته‌اند.
امید آن دارم نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های سهیم در پیشرفت کشور با مشارکتی فعال و مؤثر و قدرشناسی از تلاش‌های معلمان، از مسئولیت خویش در قبال آموزش و پرورش غفلت نورزند تا این دستگاه آینده ساز بتواند از تنگناهای سخت عبور کند.

بی تردید جامعه ایرانی به قله‌های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی‌یابد مگر با فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری و دو شهید تابناک نظام آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر، از خداوند متعال مسالت دارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، همه تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش را برای تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، توفیق روز افزون عنایت بفرماید».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه