English

قدردانی سردار حسین رحیمی از عوامل سریال پایتخت

رئیس پلیس پایتخت در دیدار با عوامل سریال پایتخت گفت: سریال پایتخت یک سریال فاخر و ارزشمند بود که برخود لازم دانستم که از زحمات عوامل این مجموعه قدردانی کنم.

قدردانی سردار حسین رحیمی از عوامل سریال پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دیدار با عوامل سریال پایتخت با تقدیر از این سریال گفت: هنرمندانی همچون آقای  سیروس مقدم  و محسن تنابنده برای هنر این مملکت زحمات بسیاری متحمل شده اند که زحمات و تلاش این عزیزان مورد تقدیر و تحسین است. سریال پایتخت یک سریال فاخر و ارزشمند بود که برخود لازم دانستم که از زحمات عوامل این مجموعه قدردانی کنم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه هنرمندان در فرهنگ سازی وایجاد نشاط و شادی در جامعه نقش موثری ایفا می کنند، گفت: هنرمندان  مورد تکریم و احترام هستند و به عنوان یک پلیس افتخار می کنم  بگویم هنرمندان مورد حمایت و توجه ما هستند و تا آنجا که به حوزه پلیس مربوط می شود ما مراقب، محافظ و کمک حال آنها هستیم.

براساس اعلام پلیس پایتخت، در این دیدار کارگردان سریال پایتخت هم با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس پلیس پایتخت و قدردانی از تلاش های مجموعه فاتب، گفت: از یک سال گذشته شاهد یک تغییر رویه نشات گرفته از اندیشه و تعامل در پلیس پایتخت هستیم و  بحمدالله شاهد وجود امنیتی مطلوب و باثبات در تهران هستیم که این مهم نتیجه تعامل پلیس با اقشار مختلف جامعه و حل مشکلات از طریق گفتگو و مذاکره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه