English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۷ فروردین

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در 27 فروردین خبر داد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در 27 فروردین

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا؛ گفت: ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از مهرویلا تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران –کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی افزود: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل راه های کشور بارش برف درمحورهای قیدار –همدان،قیدار بیجار قیدار –زنجان در استان زنجان، محور سمنان –فیروز کوه در استان سمنان، محورهای قزوین –همدان و قزوین –رشت در استان قزوین,محورهای بیجار –زنجان و بیجار –سنندج در استان کردستان و محورهای هراز ،فیروزکوه،کرج –چالوس ،کرج-قزوین جریان دارد.

سرپرست مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش باران در اکثر محور های استان های کرمانشاه,گلستان ,خراسان شمالی ,گیلان ,مرکزی ,مازندران و تهران،محور قوچان –مشهد در استان خراسان رضوی,محور سمنان –تهران در استان سمنان,محور ابهر –زنجان در استان زنجان ,محور خرم آباد –نور آباد در استان لرستان و محورهای بانه و سقز در استان کردستان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محور های استان اردبیل مشاهده می شود از این رو رانندگان در هنگام رانندگی در این محور ها باید دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: وزش باد در اکثر محورهای استان خوزستان گزارش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه