English

سازمان غذا و دارو:

نگرانی عمده‌ای در خصوص تامین دارو و ثبات بازار دارویی وجود ندارد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: درک درستی در مورد استراتژیک بودن دارو و اولویت آن در تخصیص منابع ارزی در مجلس و دولت وجود دارد و لذا در خصوص تامین دارو و ثبات بازار دارویی نگرانی عمده‌ای وجود ندارد.

نگرانی عمده‌ای در خصوص تامین دارو و ثبات بازار دارویی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به تغییرات ارزی اخیر، یادآور شد: تغییرات ارزی اخیر موجب به وجود آمدن کمبود دارویی نشده است چرا که همواره ذخیره داروی کافی (برای داروهای حیاتی تا ۶ ماه) در شرکت های تولیدکننده، واردکننده و پخش و توزیع و داروخانه ها وجود دارد و مشکلی نیز در تامین داروی مورد نیاز در ماه های آتی نخواهیم داشت.
سخنگوی سازمان غذا و دارو افزود: بخشی از داروها با تعامل قبلی با بانک مرکزی و قانون بودجه از طریق ارز مرجع تامین می شود و ما نگرانی در حوزه تامین دارو نخواهیم داشت.


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی تاکید کرد: درک درستی در مورد استراتژیک بودن دارو و اولویت آن در تخصیص منابع ارزی در مجلس و دولت وجود دارد و لذا در خصوص تامین دارو و ثبات بازار دارویی نگرانی عمده‌ای وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین گفت: اصلاح فرآیندهای زنجیره تامین دارو به تدریج انجام می شود و گزارش اقدامات انجام شده طی هفته ها و ماه های آتی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی