English

خزانه دار شورای شهر تهران در مخالفت با استعفای شهردار تهران:

جایگاه شهرداری نباید با یک بیماری تنزل پیدا کند

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: اهمیت شهرداری تهران آنقدر بالاست که نباید با یک بیماری تنزل پیدا کند.

جایگاه شهرداری نباید با یک بیماری تنزل پیدا کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حسن رسولی در مخالفت با استعفای نجفی شهردار تهران با بیان این مطلب افزود: جایگاه شهردار تهران که هم رده سران قواست نیاز به زور و بازو ندارند بلکه به فردی همچون نجفی نیازمندیم.
 
وی ادامه داد: ای کاش ایشان می گفتند کدام گزارشاتی که به دستگاه قضایی در مورد سو مدیریت شهردار سابق داده اند، رسیدگی شده است.
 
خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت مدیران سابق شهرداری تهران در دستگاه های قضائی بیان کرد: یکی از افراد مدیریت شهری گذشته بازداشت شده است اما هنوز نمی دانم این پرونده به کجا رسیده است.
 
وی با اشاره به موضوع برج میلاد و احضار شهردار تهران به دستگاه قضایی تاکید کرد: رقص چند کودک معصوم گویا برای دستگاه قضایی اهمیت بیشتری داشته است.
 
وی در ادامه گفت:اهمیت شهرداری زیاد است و نباید به مسئله بیماری تنزل پیدا کند.
 
خزانه دار شورای شهر تهران خطاب به نجفی افزود: هفت ماه گذشته ما در مورد سلامتی شما اطلاع کسب کرده بودیم و شما گفتید قلبتان مشکل ندارد و شما با ما پیمان بستید تا آخر همراه ما هستید.
 
وی با بیان اینکه مبارزه با فساد در صدر امور است، ادامه داد: به صدا و سیما عرض کنم حتی گزارش یک ریال اختلاس در زیر مجموعه شهرداری عنوان نشده است. شهرداری یکی از دستگاههای فساد خیز است اما بدان پرداخته نشده است.
 
رسولی بیان کرد: شورا از انتخاب شهردار جدید ناتوان نیست اما ما نماینده مردم هستیم و صاحب اختیار نیستیم.
 
وی یادآور شد: با کناره گیری جنابعالی به سرمایه اجتماعی ما و شهرداری لطمه می زنیم و سازماندهی کار سختی است.
 
وی تاکید کرد: خواهش میکنم از رسانه ها بحث انتخاب مدیریت شهرداری را به پای رهبری نیندازند. ما با همه ارکان حاکمیت باید تعامل داشته باشیم و این مسیر را طی کرده ایم.
 
خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به برنامه های مهم شهرداری تهران در سال جاری گفت: برنامه سوم را در پیش داریم که یکی از کارآمدترین برنامه هاست که در گذشته آقای نجفی در دوره اصلاحات برنامه ها را راهبری کردند.
 
وی از شهردار تهران درخواست کرد : آقای نجفی درمان را آغاز کنند و امیدواریم تشخیص دکتر محترم خانم خداکرمی تعبیر واقعی پیدا کند و شما ادامه بدهید.
 
وی ادامه داد: نگذارید بگویند تکرار شورای اول است و خواهش می کنم آقای نجفی از رای شورا تمکین کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی