English

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در موافقت با استعفای شهردار تهران:

نجفی برای دادن استعفا تمام جوانب را دیده است

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران برای مطرح کردن استعفای خود تمام جوانب را بررسی کرده است.

نجفی برای دادن استعفا تمام جوانب را دیده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد جواد حق شناس به عنوان عضو موافق استعفای نجفی شهردار تهران با بیان این مطلب افزود: نام نجفی به نیکی و پاکدستی عنوان می شود و سخت است به عنوان موافق صحبت کنم.
 
وی ادامه داد: روندی که در ۲۹ اردیبهشت سال گذشته شکل گرفت و رای قاطع به ۲۱ نفر اعضا خیلی ها را به تعجب وا داشت.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران بیان کرد: شورای منتخب سه ماه وقت داشت در مورد مهم ترین تصمیم شور کنند. به جمع بندی رسیدیم که نجفی یکی از توانمندترین افراد است و با ۲۱ رای ایشان در این جایگاه قرار گرفتند.
 
وی با تاکید بر اینکه عملکرد هفت ماهه نشان داد تصمیم درستی گرفته شد، بیان کرد: در فضایی شهرداری را تحویل گرفتیم که حدود ۶۰ هزار میلیارد بدهی داشت و آقای نجفی با به کار گیری افراد توانمند مجموعه را به سوی خوبی بردند.
 
حق شناس یادآور شد: این مدیریت توانست امور مالی را ساماندهی کند و از عملکردشان دفاع می کنیم.
 
وی درباره استعفای شهردار تهران نیز تاکید کرد: با سابقه و صداقتی که آقای نجفی دارند باید این استعفا را بپذیریم و ما باید بدانیم ایشان به همه جوانب نگاه کرده اند و در انتها به این نتیجه رسیده اند.
 
وی با بیان گلایه مندی خود از شهردار تهران گفت: به دلیل این تصمیم از آقای نجفی گله دارم اما تعهدمان را نباید فراموش کنیم. نباید وضعیت را در بلاتکلیفی حتی یک ساعته بگذارند.
 
به اعتقاد حق شناس،خیلی ها دلایل آقای نجفی را قبول نکردند اما ایشان به این جمع بندی رسیده اند نمی توانند ادامه بدهند.
وی با بیان اینکه امروز تکلیف شهر و شهرداری را مشخص کنیم، افزود: به اندازه بودجه کل ۴ سال صرف بدهی گذشته کرده ایم و حتی یک ساعت هم تاخیر جایز نیست.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه