English

سردار مهری:

۶۰ درصد علل تصادفات جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته سرعت و سبقت غیر مجاز ۳۰ درصد نیز خستگی و خواب آلودگی بوده است

رییس پلیس راهور ناجا عامل 90 درصد از تصادفات 24 ساعت گذشته را سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی دانست و گفت: بیش از 20 نفر در این تصادفات جان باختند.

60 درصد علل تصادفات جاده ای در 24 ساعت گذشته سرعت و سبقت غیر مجاز 30 درصد نیز  خستگی و خواب آلودگی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تقی مهری گفت: وضعیت ترافیکی در شهرهای زیارتی و سیاحتی دارای حجم بالایی است و این حجم را به صورت رفت و برگشت به خصوص در محورهای شمالی شاهد هستیم.

وی افزود: به دلیل این که موج دوم سفرها چند روزی است، آغاز شده و برخی از عزیزان نیز در حال بازگشت هستند در محورهای کرج به سمت چالوس، محور هراز و محور رشت قزوین دارای بار نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین هستند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات از مسافران خواست، با مدیریت زمان بازگشت از سفر، این بازگشت را به روزهای آتی موکول نکنند و افزود: 60 درصد علل تصادفات جاده ای در 24 ساعت گذشته سرعت و سبقت غیر مجاز بوده و حدود 30 درصد نیز عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی گفت: مسافران کمبود زمان را با سرعت غیرمجاز جبران نکنند.

مهری با بیان این که پلیس در برخورد با تخلفات رانندگی بدون اغماض عمل خواهد کرد، افزود: نسبت به سال گذشته و فروردین 97 کاهش تخلفات رانندگی و حوادث را داشتیم، اما بیش از 20 نفر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه