English

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها کشور اعلام شد/ ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی منتهی به تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک پرحجم در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در جریان است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها کشور اعلام شد/ ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی منتهی به تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در دو سوی شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم در جریان است و به مرور بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز پرحجم در جریان است و پیش‌بینی می‌شود تردد لحظه به لحظه در این محورها افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: وضعیت ترافیکی در محورهای محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه‌سنگین و پرتراکم است و وسایل نقلیه به مرور در حال عبور از این دو محور هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده ترافیک سنگینی را در محورها شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مسافران و رانندگان این است که پایان و شروع سفر خود را به تاریکی شب و ساعات پیک ترافیک موکول نکنند.

محبی با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین سهم را در تصادف‌های رانندگی دارد، گفت: رانندگان طی دو ساعت رانندگی 15 دقیقه را به تجدید قوا بپردازند و زمان سفر خود را مدیریت کرده و با صبر و آرامش و بدون خستگی وارد جاده‌ها شوند.

وی در پایان متذکر شد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار داده و بدانند مأموران پلیس راهور با آمادگی صد درصدی با تکیه بر تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح محورها حاضر هستند با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه