English

فرمانده ناجا:

بار دیگر حقانیت نظام با خنثی سازی فتنه دراویش به اثبات رسید

فرمانده ناجا گفت: فتنه دراویش یک فتنه بزرگ بود که چندتن از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند اما در نهایت توطئه و فتنه دروایش افشا و خنثی شد و بار دیگر حقانیت نظام به اثبات رسید.

بار دیگر حقانیت نظام با خنثی سازی فتنه دراویش به اثبات رسید

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری  فرماند ناجا پیش از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مراجع تقلید از نیروی انتظامی گفت: در سال گذشته مأموریت‌های مهمی بر عهده نیروی انتظامی بود که تأمین امنیت انتخابات، اربعین حسینی و ... از جمله این ماموریت‌ها بود.

وی افزود: در مراسم اربعین حسینی بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس حضور داشتند و خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده توانستیم به خوبی به وظایف خود عمل کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به ناآرامی‌ها دی‌ ماه خاطرنشان کرد: در دی ماه شاهد تجمع در بیش از ۸۰ شهر بودیم اما با اقتدار نیروی انتظامی و هوشیاری مردم، دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و ناکام ماندند.

اشتری با اشاره به فتنه دراویش در تهران گفت: فتنه دراویش یک فتنه بزرگ بود اما به لطف خداوند متعال این فتنه نیز برچیده شد. البته در این فتنه چندتن از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند اما در نهایت توطئه و فتنه دروایش افشا و خنثی شد و بار دیگر حقانیت نظام به اثبات رسید.

وی با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: برخی افرادی در این شب به دنبال این ایجاد نا آرامی بودند اما بر اساس آمار میزان مصدومیت در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال ۱۳۹۵، کاهش ۳۰ درصدی داشت.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به فعالیت‌ قرارگاه‌های نوروزی پلیس خاطرنشان کرد: در قرارگاه‌های نوروزی پلیس مسائل امنیتی، اخلاقی، ‌اجتماعی و ترافیکی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی