English

معاون حمل و نقل ترافیک؛

توسعه و راه اندازی خط شش و هفت مترو از مهمترین اولویت ‌های سال جدید خواهد بود

معاون حمل و نقل ترافیک اولویت‌های این معاونت در سال جدید را تشریح کرد.

توسعه و راه اندازی خط شش و هفت مترو از مهمترین اولویت ‌های سال جدید خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن پورسیدآقایی در تشریح اولویت های معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: توسعه و راه اندازی خط شش و هفت مترو از مهمترین اولویت ‌های سال جدید خواهد بود.


وی با بیان اینکه تامین ناوگان مورد نیاز مترو و خرید واگن ها در اولویت قرار دارد افزود: مجموعا مترو تهران به ٢٠٠٠ واگن احتیاج دارد که به تازگی مناقصه بین المللی ٦٣٠ دستگاه واگن مترو متعلق به تهران تعیین تکلیف شد و امید است در سال جاری وضعیت ٤٢٠ واگن دیگر نیز از سوی وزارت کشور تعیین تکلیف شود.


پورسیدآقایی با بیان اینکه در سال٩٧ سعی می‌کنیم با انعقاد قراردادهای باقی مانده، مشکل تامین واگن را به صورت زیربنایی حل کنیم افزود: توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اولویت دیگر معاونت حمل و نقل است و خوشبختانه قرار است 3000 دستگاه اتوبوس برای کل شهرداری ها از سوی دولت خریداری شود که از این میان١٠٠٠ دستگاه اتوبوس متعلق به تهران است.

وی افزود: همچنین شهرداری در نظر دارد با کمک وزارت نفت از محل صرفه جویی در مصرف سوخت نسبت به خرید اتوبوس جدید اقدام کند که این اقدامات مهمی است چراکه حدود پنج سال است که حتی یک اتوبوس به تهران داده نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه