English

زمان خدمات رسانی متروی فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز تغییر کرد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

زمان خدمات رسانی متروی فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: متروی تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶که همزمان با خریدهای نوروزی بود در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفرهای نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.


وی تصریح کرد: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: از سه شنبه ۲۹اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می شود، آغاز حرکت قطارهای خط فرودگاه امام خمینی(ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی متروی تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک متروی تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطارها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه