English

پیوستن شهرداری تهران برای هشتمین سال متوالی به برنامه جهانی ساعت زمین

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری از برگزاری برنامه جهانی ساعت زمین برای هشتمین سال متوالی با شعار "با زمین غریبه نباشیم"، خبر داد.

پیوستن شهرداری تهران برای هشتمین سال متوالی به برنامه جهانی ساعت زمین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار صدر الدین علی پور در ادامه با اشاره به اینکه این رویداد جهانی هر سال در آخرین شنبه ماه مارس که امسال مصادف با 24 مارس 2018 است برگزار می شود، گفت: مردم و مسئولین سراسر جهان به نشانه صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش گرمایش جهانی نورپردازی المانهای مهم شهری و روشنایی منازل خود را به مدت یک ساعت خاموش می نمایند.

علی پور محورهای برنامه امسال را کاهش مصرف پلاستیک، کاشت و پرورش گل و گیاه (بسته به شرایط و سازگار با محیط)، افزایش پیاده روی و طبیعت گردی و همچنین استفاده از منابع غذایی پایدار برشمرد.

ساعت زمین

رئیس مرکز مدیریت  محیط زیست خاطر نشان کرد: امسال برج میلاد تهران در تاریخ 4 فروردین راس ساعت 20:30 الی 21:30 به وقت محلی همزمان با سایر مردم سراسر جهان ضمن خاموشی یک ساعته برج به اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح پیرامون موضوعات برنامه خواهد پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سایر مناطق  22گانه با پیوستن به طرح ساعت زمین المانهای مهم شهری خود را خاموش خواهند کرد، گفت: 10 کلانشهر ایران نیز از جمله اصفهان، اهواز، تبریز ، رشت ، شیراز با مدیریت شهرداری تهران در این برنامه شرکت می نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه