English

در جلسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد

کنایه میرلوحی به صدا و سیما/ رسانه ملی تشخیص داد اخبار برج میلاد لحظه به لحظه اطلاع رسانی شود

عضو شورای شهر تهران از قوه قضائیه و صدا و سیما خواست که در مورد مابقی مسائل و حواشی در شهرداری نیز به مانند اتفاق برج میلاد، اطلاع‌رسانی کند.

کنایه میرلوحی به صدا و سیما/ رسانه ملی تشخیص داد اخبار برج میلاد لحظه به لحظه اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمود میرلوحی ظهر امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه مساله املاک نجومی و دستگیری قائم مقام شهردار قبلی هنوز در هاله‌ای از ابهام است، گفت: از چهارشنبه تا کنون رسانه ملی و دادستانی با جدیت به موضوع برج میلاد و حواشی آن وارد شدند و با جدیت پیگیر هستند اما استدعا می‌شود ضمن اجرای قانون و عدالت لااقل اخبار دو حادثه دیگر را هم اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت: اشکالی ندارد که رسانه ملی تشخیص می‌دهند اتفاق برج میلاد آنقدر مهم بوده که باید اخبار آن لحظه به لحظه منتشر شود، با این حال استدعا می‌شود که درمورد دو موضوع قبلی نیز اطلاع‌رسانی کنند.

میرلوحی با بیان اینکه این شورا در شرایطی تحویل مدیریت فعلی شد که خودمان سختی‌ها را پیش‌بینی می‌کردیم گفت: با این حال امروز 52 هزار میلیارد تومان بدهی برملا می‌شود و استخدام‌های یکساله اخیر فشار چند برابری بر منابع مالی شهرداری تحمیل کرده است، به گونه‌ای که در جلسه اولی که با نجفی در دفتر کارش داشتیم دغدغه وی پرداخت حقوق شهریورماه بود اما حالا می‌بینید که حقوق‌ها به موقع پرداخت می‌شود و آیا نباید خدا قوت گفت؟ آیا نباید کمک کرد؟

وی با بیان اینکه من امروز پیامکی به مسئولان امر زدم و گفتم که چرا برنامه‌های استقبال از بهار آغاز نمی‌شود و انتظار داریم مردم شهر شادتر باشند؛ چرا که جامعه نیاز به نشاط دارد و باید از افسردگی دوری کرد و انتظار داریم که شاهد کمک و حمایت همه باشیم.

میرلوحی با بیان اینکه در زمان انتخاب شهردار در 16 بند همه تاکید کردیم که مدیریت شهری با همه قوا هماهنگ، همدل و همراه خواهد بود، گفت: امیدواریم همه دستگاه‌ها در آستانه سال جدید کمک کنند تا فضای شهر معطر از دوستی و نشاط باشد و اگر مشکلی هم هست با همدلی رفع و رجوع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه