English

سردار رحیمی:

سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه توسط ماموران منهدم شد

رئیس پلیس پایتخت از انهدام سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه توسط ماموران خبرداد.

سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه توسط ماموران منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح برخورد با مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق مواد محترقه و غیر مجاز همکاران ما در پلیس آگاهی از مدت‌ها پیش چندین طرح را به مرحله اجرا گذاشتند که منجر به کشف بیش از 17 تن مواد محترقه شد.  همچنین سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه توسط ماموران منهدم شد.

وی با بیان اینکه این مواد کشف شده در مجموع بیش از 73 میلیون عدد است، تصریح کرد: 8 تن از مواد مکشوفه به شدت خطرناک و دارای قدرت تخریبی مانند اکلیل و سرنج است.

رحیمی با بیان اینکه 74 نفر تا کنون دستگیر شده‌اند، گفت: 11 انبار توزیع مواد محترقه نیز پلمب شده و 14 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رئیس پلیس پایتخت، ارزش ریالی مواد مکشوفه را حدود 4 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پلیس جلسات متعددی با صنوف مربوطه داشته و مقرر شد تا چهارشنبه آخر سال براین اماکن نظارت شود و همچنین هشدارهای لازم به این صنوف داده شده است.

وی با اشاره به افراد مزاحم و خودروهایی که در چهارشنبه سوری اقدام به مزاحمت کنند، اظهار کرد: این افراد تا پایان تعطیلات در بازداشت می مانند.

به گفته رحیمی، سلب آسایس مردم خط قرمز ما است و پلیس اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو در پایان سال امنیت مردم را سلب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی