English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

از استارت آپ های حوزه حمل و نقل حمایت می کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت: از استارت آپ های حوزه حمل و نقل حمایت می کنیم.

از استارت آپ های حوزه حمل و نقل حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، مجید فراهانی با اشاره به نقش بزرگ استارت‌ آپ‌ها در تحولات عمیق اقتصادی دهه جدید با بیان این مطلب افزود: جوانان فعالی که عمدتا در بستر IT کسب و کارهای نو راه می اندازند و باعث تحول شهر و یا کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: اولا این استارت آپ ها هزینه های استفاده از خدمات را بسیار پایین می‌آورند ثانیا شفافیت در این خدمات لحاظ می شود و مسئله سوم این است که در عرصه رقابت پذیری شهروندان خدمات بهتری دریافت می کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت 40 استارت آپ در حوزه حمل و نقل مانند الو پیک بیان کرد: استارت آپ‌های حمل و نقل نسبت به روش سنتی که استفاده از خودروهای عبوری بود نرخ ها را پایین نگه داشته است و در عین حال با یک شفافیتی امنیت رفت و آمد را مدیریت می‌کند.

به گفته وی بحران‌های متعددی که در شهر و کشورمان پیش روی ما است نشان می‌دهد توجه به استارت آپ‌ها یک ضرورت برای حل مشکلات است. یکی از ضرورت های حرکت به سوی استارت آپ‌ها درخواست مکرر شهروندان از سیستم مدیریت شهری برای بالا بردن استانداردهای خدمات شهری است که راه حل آن حرکت به سوی شهر دیجیتال است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران یاداور شد: رویکرد اصلی شهرداری تهران در دور جدید فعالیت ها و شورای پنجم توجه و حرکت به سوی شهر هوشمند است، راهی به جز رفتن به سمت شهر هوشمند و استارت آپ‌ها نداریم و امروز باید به سمت تحول دیجیتال شهر حرکت کنیم. در این راستا معتقدم به میزانی که به سمت مشارکت مردم و نیروهای خلاق برویم به همان میزان می‌توان مشکلات را حل کرد.

گفتنی است ۲۴ و ۲۵ اسفندماه بزرگترین جشنواره استخدامی کشور در راستای اقدامی برای ایجاد اشتغال برگزار می شود و طی آن الو پیک ۲۰ هزار نفر را جذب می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه