English

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

اصلاحیه لایحه بودجه سال ۹۶ قانونی کردن هزینه های فاقد سند شهرداری تهران است

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعتقاد دارد که اصلاحیه لایحه بودجه سال 96 به نوعی قانونی کردن هزینه های فاقد سند و اعتبار شهرداری تهران است.

اصلاحیه لایحه بودجه سال 96 قانونی کردن هزینه های فاقد سند شهرداری تهران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، افشین حبیب زاده در واکنش به  اصلاحیه لایحه بودجه سال 96 در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: ماه‌ها است که علیه اسناد فاقد اعتبار و هزینه‌های خارج از مصوب فریاد می‌زنیم و می‌گوییم که نباید هزینه‌ها براساس روال‌های غیرقانونی باشد.

وی با بیان اینکه آقایی می‌رود مصاحبه می‌کند و می‌گوید ۱۰ میلیارد هزینه شده است و حالا برای اقداماتی که انجام داده‌اند مصوبه آورده‌اند، ادامه داد: در حالی که برای این هزینه‌ها، قبلا اعدادی در نظر گرفته شده بود و در قالب لایحه بودجه به شورا  آمده و اعداد و ارقام در کمیسیون‌ها مورد برآورد قرار گرفته شده است و در نهایت تصویب شد.

معاون نظارت شورای شهر تهران بیان کرد: برخلاف این رویه، برخی از افراد هزینه می‌کنند و حال برای قانونی شدن اقدامات‌شان اصلاحیه آورده‌اند. داستان این مسئله مانند داستان برج باغات شده است.

به گفته وی، دوستان می‌گویند خوشبختانه این عدد 760 میلیارد دلار است. این خوشبختانه نیست بلکه بدبختانه است. این عدد حدود ۵ درصد هزینه‌کرد بودجه است. آنها اول اقدام غیرقانونی می‌کنند و حالا درصدد اخذ مجوز و قانونی کردن اقدامات‌شان هستند.

حبیب‌زاده یادآور شد: بخشی از اصلاحیه این لایحه و درخواست برای افزایش آن برای حقوق و مزایا است. به چه حقی این کار را انجام داده‌اند؟ من با این کار، مخالفم و از دوستان و اعضای شورا می‌خواهم که با این آن مخالفت کنند. مخالفت با این مسئلهْ مخالفت با یک رویه غلط و غیرقانونی است.

تردید شورا درباره هزینه های واقعی توسعه باغ کتاب تهران

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: تردیدهای جدی درباره هزینه‌های صورت گرفته در توسعه باغ کتاب تهران وجود دارد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی درخصوص اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ مبنی بر حذف افزایش توسعه تملک دارایی پروژه توسعه باغ کتاب تهران گفت: من خواستار حذف افزایش بودجه پروژه باغ کتاب تهران و از سوی دیگر، خواستار رسیدگی مجدد اسناد هزینه‌ها و اسناد مستتر هستم و پیش از این هم در این باره تذکر داده بودم.

وی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده و بررسی هزینه‌ها، به نظر می‌رسد اسناد ارائه شده صحیح نیست و می‌توان گفت که درباره هزینه‌های صورت گرفته در پروژه توسعه باغ کتاب تهران تردید‌های جدی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی