English

مبلغ عیدی مددجویان کمیته امداد اعلام شد

معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران گفت: عیدی مددجویان کمیته امداد استان تهران در قالب ۶۹ هزار بن کارت از امروز ۱۲ اسفند بین آنها توزیع می شود.

مبلغ عیدی مددجویان کمیته امداد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، از تاریخ 12 اسفند شنبه عیدی مددجویان کمیته امداد واریز خواهد شد.

ابوالفضل نوبخت با بیان اینکه طبق سال های گذشته و بر اساس تفاهم نامه ای که با فروشگاه اتکا منعقد شده است،گفت: عیدی مددجویان تحت حمایت در قالب بن کارت از شنبه ۱۲ اسفندماه در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این بن کارت ها هم به خانوارهای معیشت بگیر و هم خانوارهای تک و چند خدمتی تعلق می گیرد، ادامه داد:  سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان در قالب بن کارت برای کمک هزینه خرید اقلام ضروری و مورد نیاز مددجویان اختصاص یافت.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه برای دسترسی راحت تر نیازمندان و مددجویان از سه سال گذشته با فروشگاه اتکا تفاهم نامه همکاری امضا شده است، بیان کرد: دارندگان این بن کارت می توانند از تمام فروشگاه های اتکا سراسر کشور خرید کنند که اعتبار این بن کارت ها یک ساله است.

مبلغ عیدی مددجویان کمیته امداد

مبلغ این کارت ها کمیته امداد از ۵۳ تا ۱۰۵ هزار تومان است

نوبخت با تاکید بر اینکه  مبلغ هر بن کارت با توجه به تعداد نفرات خانوارها تعیین شده است، افزود: مبلغ این کارت ها  از ۵۳ تا ۱۰۵ هزار تومان است که می تواند بخشی از نیازهای مددجویان را تامین کند.

شایسته ذکر است ۵۳ هزار و ۴۳۴ خانوار با جمعیت ۸۷ هزار و ۵۶۵ نفر در استان تهران از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و علاوه بر این تعداد نیازمندان غیر تحت حمایت نیز به صورت موردی از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مریم

    کارگران حقوقشان در مقابل این گرانی واقعا کم است

  • کبری سعید

    سلام به فکر اقشار کم درآمد باشید بااین گرانی

  • زهرا احمدی

    تو رو خدا کی واریز میکنین

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه