English

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما

سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: 

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: «در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود ۳۵۰۰ پا (۱۰۰۰ متر) دیده می‌شود. از بعد از ظهر امروز بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود و به‌تدریج بارش در منطقه امدادی پیش بینی می‌شود که در ارتفاعات مه آلود و بارش بصورت برف و با توجه به وزش باد شدید همراه با کولاک برف است. بارش بطور متناوب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت که موجب محدودیت و کاهش دید قائم وافقی می شود و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد کرد. در سطوح پایین جو از نیمه‌های شب به‌طور موقت از میزان پدیده و ابرناکی کاسته می‌شود و انتظار می‌رود که از صبح فردا (3 اسفندماه) وضعیت هوا و دید افقی و قائم برای انجام عملیات پروازی مناسب‌تر شود.
اوایل روز جمعه (4 اسفند) وضعیت هوا به طور موقت بهتر ولی مجددا از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش باران و برف پیش بینی می شود که تا اواخر وقت روز جمعه ادامه خواهد یافت.

بر اساس مدل‌های هواشناسی و داده‌های رادیو سوند تراز دمای صفر درجه طی امروز و فردا حدود ۷۰۰ میلی باری (۳ کیلومتری از تراز دریا)خواهد بود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه