English

معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه:

تمامی هزینه های درمان ناباروری از سال ۹۷ تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرد

معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: با همکاری وزارت بهداشت منابعی را برای تامین هزینه های درمان ناباروری از طریق پوشش بیمه ای تعریف کردیم که بر همین اساس از سال آینده تمامی هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه ها قرار خواهد گرفت.

تمامی هزینه های درمان ناباروری از سال 97 تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید نمکی معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه امروز (چهارشنبه 2 اسفند) در حاشیه برگزاری دومین سلامت مردان با محوریت ناباروری مردان گفت: سلامت مردان یکی از مباحث جدی در سطح بین المللی و کشورهای در حال توسعه است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه کاهش آمار مرگ و میر کودکان و نوزادان و زنان باردار جزو کشورهای بسیار موفق منطقه است، افزود: ولی متاسفانه سلامت مردان تاکنون مغفول مانده است.

نمکی با بیان این مطلب که مردان کمتر به دنبال درمان بیماری های خود می روند، تاکید کرد: متاسفانه برنامه های مدونی را در این زمینه طراحی نکردیم.

وی در عین حال به بررسی مولفه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر سلامت مردان در وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه برای درمان ناباروری مردان منابع کافی را پیش بینی کرده ایم.

معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با عنوان این مطلب که افزایش سن ازدواج یک مولفه اقتصادی و فرهنگی است و خیلی متوجه وزارت بهداشت نیست، گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته و با همکاری وزارت بهداشت منابعی را برای تامین هزینه های درمان ناباروری از طریق پوشش بیمه ای تعریف کردیم که بر همین اساس از سال آینده تمامی هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه ها قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه