English

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

یکی از مهمترین کارکردهای حمل و نقل عمومی ایجاد رفاه برای مردم است

معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: یکی از مهمترین کارکردهای حمل و نقل عمومی ایجاد رفاه برای مردم است.

یکی از مهمترین کارکردهای حمل و نقل عمومی ایجاد رفاه برای مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد علی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: یکی از مهمترین کارکردهای حمل و نقل عمومی ایجاد رفاه برای مردم است.

افشانی افزود: دو قشر از مردم هستند که استفاده عمده از حمل و نقل عمومی درون شهری می کنند که یا صاحب درک بسیار بالا بوده و نسبت به سایر شهروندان و محیط زیست شهری احساس مسولیت می کنند و یا به هر دلیلی توان استفاده از وسیله حمل و نقل شخصی را ندارند و لذا می‌بایست بیشترین توجه به این دو قشر انجام شود که انجام این کار هم در راستای عدالت و هم در راستای رفع تبعیض است.

افشانی

وی در ادامه با اشاره به رواج مفهوم شهر زیست پذیردر فرهنگ مدیریت شهری اظهارکرد:  واژه و مفهوم شهر زیست پذیر به شرایط و محیط زندگی اشاره می‌کند که تمامی عناصر لازم جهت یک زندگی سالم در محیط جغرافیایی مشخص مهیا باشد و از جمله وجود هوای سالم که حمل و نقل مناسب یکی از الزامات داشتن هوای سالم است.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور افزود: می‌بایست به اتفاق یکدیگر یک برنامه مشخص برای آینده متناسب با توان و نیروی اجرایی خود ایجاد کنیم .

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما که رییس جمهور برای اجرای آن تاکید دارند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در سال آینده است که درصدد هستیم، اجرایی شود. سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آمادگی دارد تا مواردی را که سازمان‌های اتوبوسرانی شهری کشور به عنوان پیشنهاد یا راهکار مدنظر دارند را در جهت بهبود حمل و نقل درون شهری بررسی واجرایی کنند.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از مهمترین برنامه‌های دولت در سال آینده است

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه گفت: موضوع حمل و نقل اگر روزی برای انتقال بار و مسافر مطرح بود امروز به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های تمام افرادی است که در شهرها ساکن هستند.

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل در گذشته مورد کم‌توجهی قرار گرفته بود، اظهارکرد: خوشبختانه ردیف بودجه خوبی جهت قطار شهری در سال آینده پیش بینی شده است به همین جهت اکثر شهرهای بزرگ باید قطار شهری را یکی از اولویت‌های خود قرار دهند. دو موضوع حمل و نقل درون شهری و توجه به بافت‌های فرسوده شهری از مهمترین برنامه‌های دولت و شخص رییس جمهور برای سال آینده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، افشانی خواستار همکاری و تعامل بیشتر شهرداری‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت کنترل ترافیک و اجرای بهتر قانون شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی