English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر:پ

نگاه مردم به تبلیغات فرهنگی شهرداری منفی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد که نگاه جامعه به تبلیغات فرهنگی شهرداری در سطح شهر منفی است.

نگاه مردم به تبلیغات فرهنگی شهرداری منفی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمود میر لوحی در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: شیوه هزینه کرد در حوزه فرهنگی شهر مشکلاتی را ایجاد کرده است. جامعه ما در سال های گذشته نسبت به شیوه تبلیغ فرهنگی واکنش منفی نشان داده است.

وی در مخالفت با افزایش سقف بودجه فرهنگی شهر تهران ادامه داد: روزی که مردم در هوای پاک و با استفاده از حمل و نقل عمومی بتوانند بدون دغدغه تردد کنند، بهترین کار فرهنگی است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: نگاهی که فکر می کند باید سالی هزار و 800 میلیاردتومان به نام فرهنگی اما با مقاصد غیرفرهنگی هزینه شود یا مسجدی با 9 میلیاردتومان هزینه ساخته شود دیگر به کار نمی آید.

وی با بیان اینکه باید مشکلات بافت فرسوده، پسماند، حریم و نشاط اجتماعی را حل کنیم، یادآور شد: باید به آلودگی هوا و ترافیک برسیم. روزی که مردم در هوای پاک از حمل و نقل عمومی هم بتوانند استفاده کنند این بهترین کار فرهنگی است.

میر لوحی تاکید کرد: باید با عمل و رفتار نشان دهیم که علاقه مند به کودکان کار و معلولان هستیم. شرایط جامعه را می بینیم. نمی شود امروز حقوق کسی را قطع کرد، نمی شود آب و برق را قطع کرد.  

به گفته وی؛ به شدت با کار فرهنگی که با محوریت حمل و نقل ریلی، کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش آلودگی هوا و ترافیک باشد، موافق هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه