English

آخرین وضعیت واژگونی اتوبوس مهارلو اعلام شد

سرپرست اورژانس استان فارس درباره آخرین وضعیت واژگونی اتوبوس مهارلو گفت: حادثه‌ی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور مهارلو، 22 مصدوم داشته است.

آخرین وضعیت واژگونی اتوبوس مهارلو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست اورژانس استان فارس درباره آخرین وضعیت واژگونی اتوبوس مهارلو گفت: این حادثه تاکنون 22 مصدوم داشته که 11 نفر به بیمارستان اعزام شده اند.

«مرادیان» اعلام کرد که 15 مصدوم حادثه‌ی واژگونی به بیمارستان‌های مختلف شیراز اعزام شده و 7 نفر در محل حادثه مداوا شده‌اند.

به گفته‌ این مقام مسوول، 4 مصدوم به بیمارستان شهید دوران، 2 مصدوم به بیمارستان مسلمین، 2 مصدوم به بیمارستان نمازی و هفت مصدوم به بیمارستان شهید رجایی اعزام شده‌اند.

مرادیان با تصریح این‌که تاکنون هیچ فوتی گزارش نشده است، گفت: 9 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای امدادرسانی سریع به مصدمان این حادثه، اعزام شده بود.

در این حادثه نیز با تناقض در آمارها مواجه هستیم و چون یک مرکز وظیفه‌ اطلاع‌رسانی را به عنوان سخنگو بر عهده ندارد، رسانه‌ها برای کسب اطلاعات و اخبار خود، دچار سردرگمی هستند.

در ساعت‌های نخست حادثه شمار مصدومان توسط آتش‌نشانی 15 نفر، بعد از آن توسط اورژانس 22 نفر و توسط پلیس هفت نفر اعلام شده است.

تخطی از سرعت مطمئنه علت تصادف اتوبوس مهارلو

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: حادثه‌ واژگونی اتوبوس در محور مهارلوی شهرستان شیراز، 7 مصدوم داشته است که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

سرهنگ «احمد احمدی» اظهار کرد: کل مسافران این اتوبوس 21 نفر بوده است.

احمدی گفت: مسیر حرکت اتوبوس از شیراز به سمت شهرستان سروستان بوده و به‌علت بی‌احتیاطی راننده و ناتوانی در کنترل وسیله‌ی نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه، در محدوده‌ی دوبنه‌ی مهارلور واژگون شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از اعزام آمبولانس‌های اورژانس 7 مصدوم به بیمارستان منتقل و بقیه نیز سرپایی درمان شدند.

احمدی گفت: این اتوبوس مربوط به شرکت، پیک معتمد صفا بوده است.

رئیس پلیس راه شمالی فارس یادآور شد: این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

افزایش شمار مصدومان واژگونی اتوبوس شیراز به 22 نفر

مسوول راوبط عمومی اورژانس استان فارس گفت: شمار مصدومان حادثه‌ واژگونی اتوبوس در محور مهارلو 21 نفر بوده است.

«بحرانی» اظهار کرد: صبح امروز یک فقره حادثه‌ی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور مهارلو به شیراز حادث شد.

او با اشاره به این‌که حادثه حوالی 10 صبح حادث شده است، گفت: شمار مصدومان این حادثه 22 نفر بوده است.

بحرانی خاطرنشان کرد:  8 دستگاه آمبولانس به همراه بالگرد اورژانس به محل اعزام و مصدومان سریعاً به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

مصدومیت 15 نفر در پی واژگونی اتوبوس در جاده‌ مهارلوی شیراز

ساعت 10 صبح امروز (شنبه 21 بهمن‌ماه) بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده‌ی مهارلوی شهرستان شیراز، 15 نفر زخمی شدند.

«مهدی زارع»، فرمانده ارشد عملیات سازمان آتش‌نشانی شیراز در این‌باره گفت: حادثه‌ی واژگونی اتوبوس ساعت 10 صبح شنبه 21 بهمن به مرکز عملیات گزارش شد.

وی افزود: این اتوبوس بین شهری از شهرستان فسا به سمت شیراز در حرکت بوده که به‌علت نامعلومی از مسیر خارج و واژگون شده است.

فرمانده ارشد عملیات سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: براثر واژگونی و برخورد اتوبوس به موانع حاشیه جاده سرنشینان درون اتوبوس گرفتار شده و صدمه زیادی دیده بودند.

آخرین وضعیت واژگونی اتوبوس مهارلو

زارع ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با کمک امدادگران اورژانس عملیات امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس را آغاز کردند.

وی با بیان این‌که نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات مخصوص سرنشینان گرفتار شده را رهاسازی کردند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به کمک عوامل اورژانس سرنشینان و مصدومین را از اتوبوس خارج  و به امدادگران حاضر تحویل دادند.

فرمانده ارشد عملیات سازمان آتش‌نشانی شیراز یادآور شد: یکی از مصدومین که به شدت آسیب‌دیده بود در همان لحظات اولیه توسط هلیکوپتر به مراکز درمانی اعزام شد.

اورژانس فارس از اعزام 6 دستگاه آمبولانس به محل تصادف و انتقال کامل مصدومان به مراکز درمانی شیراز خبر داده است.

پلیس هنوز در مورد علت وقوع حادثه ابراز نظر نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی