English

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران:

ایستگاه متروی میدان آزادی فردا ۲۲ بهمن تعطیل است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اظهار کرد: تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم، به ویژه در 11 ایستگاه مترو که راهپیمایان را به مسیر راهپیمایی هدایت می کنند آماده شده‌اند، ضمن اینکه ایستگاه متروی میدان آزادی فردا تعطیل خواهد بود.

ایستگاه متروی میدان آزادی فردا 22 بهمن تعطیل است

به گزارش خبرگزاری موج، فرنوش نوبخت با اشاره به اقدامات فردای شهرداری در مراسم 22 بهمن اعلام کرد: ایستگاه متروی میدان آزادی فردا 22 بهمن تعطیل است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری مراسم برافراشتن بزرگ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح فردا (یکشنبه 22 بهمن ماه) خبر داد.

امین عارف نیا در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: مراسم امسال با شکوه خاص و بر اساس آنچه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند، ان شاالله تماشایی تر از همیشه برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار با دستور شهردار تهران مراسم برافراشتن بزرگ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران را در روز ٢٢ بهمن خواهیم داشت، اظهار کرد: بعد از این مراسم شهردار تهران به همراه مدیران شهری با استفاده از مترو و اتوبوس به جمع راهپیمایان می پیوندند. 

عارف نیا با بیان اینکه مهمانان این مراسم در مقبره الشهدا به مقام محترم شهدای دفاع مقدس ادای احترام خواهند کرد، تصریح کرد: کمیته‌های مختلفی همچون حمل و نقل، حفاظت، مراسم تشریفات و ارتباطات تشکیل شده اند تا بتوانیم مراسمی آبرومند و درخور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

پس از اشاره عارف نیا به اینکه 8 پردیس فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی شهروندان مستقر می شوند، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: نسبت به ساماندهی فضای دو طرف خیابان انقلاب اسلامی و همچنین گل آرایی جایگاه برگزاری مراسم اقدام شده است.

سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد مراسم برافراشتن پرچم را یک برنامه فرهنگی با ماهیت ملی دانست که اراضی عباس آباد میزبانی این مراسم را بر عهده خواهد داشت.

ایستگاه مترو میدان آزادی

امشب در 4 نقطه نورافشانی داریم

در ادامه این جلسه برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز گفت: علاوه بر تبلیغات گسترده محیطی، امشب در 4 نقطه نورافشانی داریم و اکران های فرهنگی مان به مناسبت دهه فجر در مقایسه با سال گذشته  40 درصد افزایش داشته است.

ضرغامی افزود: علاوه بر اختصاص بیلبوردهای سطح شهر، 220 سازه توسط شهرداری های مناطق و 100 سازه توسط سازمان زیباسازی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهر برپا شده است.

ایستگاه متروی میدان آزادی فردا تعطیل خواهد بود

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو  اظهار کرد: تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم، به ویژه در 11 ایستگاه مترو که راهپیمایان را به مسیر راهپیمایی هدایت می کنند آماده شده‌اند، ضمن اینکه ایستگاه متروی میدان آزادی فردا تعطیل خواهد بود. 

نوبخت تصریح کرد: حرکت قطارها از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد و برخلاف روزهای تعطیل، خط 5 نیز فعال خواهد بود و فاصله بین حرکت قطارها در مسیر رفت، 3 تا 4 دقیقه است و برای برگشت، 2 دقیقه، ضمن اینکه تأکید ویژه‌ای روی خطوط 2 و 4 مترو خواهیم داشت.

فردا 2500 دستگاه اتوبوس در اختیار راهپیمایان مراسم 22 بهمن قرار خواهد گرفت

در ادامه این جلسه پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن اشاره به اینکه فردا 2500 دستگاه اتوبوس در اختیار راهپیمایان مراسم 22 بهمن قرار خواهد گرفت، ادامه داد: این تعداد به معنای رشد 25 درصدی تعداد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته است. 

سنندجی با بیان اینکه علاوه بر اعزام سرویس‌های اختصاصی از مساجد و پایگاه‌های بسیج، از ساعت 7 صبح در 50 پایانه و میدان اصلی نسبت به انتقال شهروندان اقدام خواهیم کرد، افزود: امشب اتوبوس‌ها در اطراف میدان آزادی مستقر می شوند تا فردا بعد از مراسم، مسافران را به سهولت به مقاصدشان منتقل کنند.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، نماینده شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز گفت: آمبولانس های این شرکت از ساعت 7 صبح با هماهنگی اورژانس تهران آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه