English

رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران:

دما در ساختمان برق وزارت نیرو به ۲۵۰ درجه رسید

رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در حال حاضر شرایط اطفا بسیار سخت است و دمای طبقه منفی 4 نوسان دارد. به طوری که گاهی دما به 250 درجه سانتیگراد هم می‌رسد.

دما در ساختمان برق وزارت نیرو به 250 درجه رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سازمان آتش نشانی درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در ساختمان برق وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شرایط اطفا بسیار سخت است و دمای طبقه منفی 4 نوسان دارد. به طوری که گاهی دما به 250 درجه سانتیگراد هم می‌رسد.

اطفای کامل حریق در طبقه منفی چهار امکان پذیر نشد

مهدی داوری با بیان اینکه آتش نشانانی که به طبقه منفی چهار نفوذ کردند هر کاری که از دستشان برمی‌آمده انجام دادند، گفت: آنها موفق شدند از سرایت آتش سوزی به طبقات دیگر جلوگیری کنند؛ اما هنوز به اطفای کامل حریق در طبقه منفی چهار موفق نشدند.

دما در ساختمان برق وزارت نیرو

وی ادامه داد:‌ البته ساختمان در حال حاضر تخلیه شده و شهروندان ساختمان‌های مجاور را نیز برای احتیاط تخلیه کردیم.

رئیس سازمان آتش نشانی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: نوسان دما در ساختمان وزارت نیرو وجود دارد به طوریکه دما چند ساعت پیش در طبقه منفی4 دما 250 بود و در حال حاضر از سوی آتش نشانان به 200 رسیده است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی ساختمان برق فشار قوی وزارت نیرو از ساعت 10 صبح روز گذشته آغاز شده است، تاکید کرد:  پس از اعلام خبر به آتش نشانی، اولین ایستگاه ها 3 دقیقه بعد در محل حضور پیدا کردند. حریق در طبقه منفی 4  اتفاق افتاد. این ساختمان 5 طبقه زیر زمین و 8 طبقه روی زمین دارد و جمعاً ساختمانی 13 طبقه است.

داوری با بیان اینکه طبقه منفی 4 این ساختمان بخش بایگانی اسناد بود، گفت: در این طبقه یک بایگانی بسیار فشرده با قفسه های بسیار فشرده و با حجم زیاد پرونده ها وجود داشت. وسعت حریق در این طبقه حدود 400 متر مربع اعلام شده است.

به گفته وی وسایل اطفایی و هر چه لازم بود همچون خطوط لوله آب و فوم به طبقه منفی 4 رسید. البته، چالش بزرگ شرایط ساختاری آن جاست و موانع بسیار زیاد عملاً دسترسی به کانون حریق را غیرممکن کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه