English

رئیس شورای شهر تهران خبر داد

انتشار جدول عوارض طرح ترافیک جدید بعد از تصویب/قیمت ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۳ تا ۴۰ هزار تومان

رئیس شورای شهر تهران گفت: کمترین هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک بدون در نظر گرفتن تبصره‌ها 20 هزار تومان است.

انتشار جدول عوارض طرح ترافیک جدید بعد از تصویب/قیمت ورود به محدوده طرح ترافیک از 13 تا 40 هزار تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن هاشمی در حاشیه چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اگر ضرایب تخفیف در نظر گرفته شود، نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک از 13 هزار تومان تا 40 هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با تعیین نرخ عوارض توسط وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی شهر تهران در صورتی که جزئیات این لایحه امروز در صحن علنی شورا به تصویب برسد ارقامی مشخص می‌شود و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قیمت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک را ارائه می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمترین هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک بدون در نظر گرفتن تبصره‌ها به نظر بنده 20 هزار تومان است، یادآور شد: اگر ضرایب تخفیف در نظر گرفته شود، نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک از 13 هزار تومان تا 40 هزار تومان خواهد بود.

به گفته وی؛ ارقام مذکور هنوز به تصویب نهایی نرسیده است و در صورت نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد.

هاشمی با اشاره به بارش برف اخیر و شکسته شدن درختان بیان کرد: شهرداری در بارش برف اخیر عملکرد خوبی داشت، بحران در کوچه و پس کوچه‌های شهر نیز مشارکت مردمی را می‌طلبد، چراکه شهرداری تهران با 163 پایگاه برف روبی در مناطق تهران برای مدیریت این بحران اقدام کرد.

محسن هاشمی

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به جلب مشارکت مردم اقدام کرد، یادآور شد: در هر بحرانی در کشور چه فرهنگی، سیاسی و ... آن چیزی که سبب می‌شود کشور از شرایط عبور کند مشارکت مردمی است و لازم است مطبوعات و صدا و سیما در زمینه جلب مشارکت مردم اقدام کنند.

در تهران راه‌های اصلی باز بوده است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت فرودگاه‌ها و جاده‌ها گفت: همه دستگاه‌ها بارش چنین برفی را پیش بینی نمی‌کردند اما می‌بینید که در تهران راه‌های اصلی باز بوده است.

وی در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر چرایی دعوت نجفی از مردم برای درخت تکانی و حواشی آن تاکید کرد: نجفی صبح تا شب هم در خیابان می‌دوید نمی‌توانست به تنهایی و بدون مشارکت مردم کاری پیش ببرد و پیشنهاد می‌شود که شما نیز اعتماد مردم را از بین نبرید و به نظرم خوب کرد که از مردم دعوت شد برای درخت تکانی حاضر شوند و کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه