English

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

برف تهرانی ها را غافلگیر کرد/ ضعف مشارکت اجتماعی شهروندان باید مورد بررسی قرار گیرد

رئیس ورای شهر تهران از غافلگیر شدن تهرانی ها در برف سنگین تهران خبر داد.

برف تهرانی ها را غافلگیر کرد/ ضعف مشارکت اجتماعی شهروندان باید مورد بررسی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن هاشمی در چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: بحران برف نشان داد که در مشارکت اجتماعی ضعیف هستیم.

وی ادامه داد: سیستم های اطلاع رسانی علی الخصوص صدا و سیما در جذب مشارکت مردم بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران در ابتدای صحبت های خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه نیان کرد: با مظلومیت ایشان به نظر می‌رسد، خداوند نیز خواسته است روز شهادت این بانو پنهان بماند تا مدت زمان عزاداری ها به نسبت دیگر شهدا بیشتر باشد.

وی یادآور شد: موضوع دیگر بعد از بحران زلزله در کرمانشاه و اطراف تهران، بحران نارضایتی ها را در پیش داشتیم و بحران آخر نیز برف اخیر تهران بود.

محسن هاشمی

هاشمی با بیان اینکه بابت ان بارش باید کر گذار نعمت های خداوند باشیم، تاکید کرد: این بحران نشان داد که در مشارکت اجتماعی ضعیف هستیم و سیستم های اطلاع رسانی علی الخصوص صدا و سیما در جذب مشارکت مردم بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

وی گفت: تهران در دهه 50 نیز با بحران برف رو به رو بود اما فورا کوچه پس کوچه های شهر بازگشایی می‌شد، اما امروزه به لطف 3000پاکبان شهرداری و 163 پایگاه برف روبی معابر اصلی بازگشایی شد و کوچه ها دچار بحران شدند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این رویداد ناشی از عدم همکاری شهروندان با دولت و شهرداری است، افزود: این مساله باید آسیب شناسی شود و در کمیسیون های شورا مورد بررسی قرار گیرد. رسانه ملی و رسانه های برتر نیز به این خلا مشارکت بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه