English

نجفی:

معابر اصلی شهر با تلاش همکارانم با کمترین مشکل در روز کم سابقه برفی باز بود

شهردار تهران در پیامی در کانال تلگرامی اش گفت: تلاش‌های همکارانم در شهرداری موجب شد تا معابر اصلی شهر با کمترین مشکل در روز کم سابقه برفی باز باشد و حیات و حرکت در شهر ساری و جاری باشد.

معابر اصلی شهر با تلاش همکارانم با کمترین مشکل در روز کم سابقه برفی باز بود

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار تهران اعلام کرد تلاش های همکارانم در شهرداری باعث شد معابر اصلی شهر با کمترین مشکل در روز برفی باز باشد.

محمدعلی نجفی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش آورده است:« تهران بعد از چند سال، بارش شدید برف شادی‌ را تجربه کرد. نزول رحمت الهی بر پایتخت که تمامی مناطق تهران را در بر گرفت، موجب شد تا همکارانم در شهرداری تهران در ۴۰ ساعت گذشته خدمتی بی‌منت، وسیع و  دشوار را به مردم ارائه دهند.
تلاش‌های این عزیزان موجب شد تا معابر اصلی شهر با کمترین مشکل در روز کم سابقه برفی باز باشد و حیات و حرکت در شهر ساری و جاری باشد.
مردم عزیز تهران نیز جلوه‌ای دیگر از مشارکت را به نمایش گذاشتند و به سنت پیشینیان، برای سبک‌تر شدن بار درختان محل زندگی خود و تسهیل تردد در محله‌ها تلاش کردند و از دیگر سو همکاری قابل تحسینی را با مدیریت شهری با عمل به توصیه‌های اعلام شده به نمایش گذاشتند.
حاصل تلاش جمعی ماموران شهرداری و مردم خوب تهران این شد که پایتخت مشکلات کمی را در روز و شب برفی تجربه کند و این مهم از سوی ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور نیز در جلسه هیأت دولت مورد اشاره قرار گرفت.

معابر اصلی شهر
من به نوبه خود از تمامی همشهریان عزیز و نیروهای خدوم شهرداری، پلیس راهور و دیگر دستگاه‌هایی که هر یک در این ایام برفی تلاش و همکاری کردند، تشکر می‌کنم. بدون شک مشکلاتی نیز در خدمت رسانی به شهروندان در این ساعات وجود داشت و به مردم اطمینان می‌دهم این مشکلات به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا همزمان با رفع کمبود تجهیزات لازم، روش‌ها و نحوه خدمت به شهر و شهروندان در روزهای برفی ارتقا یابد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه