English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

برف شهرداری را غافلگیر کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بارش برف سنگین تهران که از روز گذشته آغاز شده بود، شهرداری تهران را غافلگیر کرد.

برف شهرداری را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجید فراهانی در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این مطلب افزود: بارش برف باعث شد تا خدمات خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی ارائه نشده و مدیریت مدیران شهری مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: البته خدا را شاکریم در این شرایط خشک‌سالی برف و باران را نصیب ما کرد و از شب گذشته تاکنون برف و باران چاره‌ساز مشکلات شد.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از شهرداری تهران بیان کرد: مدیریت ما مشکل‌ساز است و مدیریت مدیران شهری مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

به گفته وی؛ سطح خیابان‌های شهر علی‌رغم بودجه برف‌روبی بسیاری که در سال‌های گذشته و امسال اختصاص یافته است، برف‌روبی نشده و امکان تردد نیست و درختان زیادی شکسته شده است. عوامل شهرداری و مدیریت بحران در سطح شهر دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران یادآور شد: در سال 95، 33 میلیارد تومان و در سال 96، 30 میلیارد تومان برای برف‌روبی در شهر تهران اختصاص یافته بود و سالانه هزینه برف‌روبی به پیمانکاران پرداخت می‌شود و به ‌رغم پیش‌بینی اعتبارات بالا، شهرداری در برف اخیر غافلگیر شده است و خدمات‌رسانی و حمل‌ونقل عمومی، خدمات شایسته‌ای را ارائه نداده است.

وی تاکید کرد: ابتدا به خودم تذکر می‌ دهم به این دلیل که آنچه را که باید پیش‌بینی و مدیریت می‌کردیم، نکرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه