English

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران:

زنان شهروندان درجه دو نیستند/ باید وزیر اقتصاد کشور زن باشد تا اوضاع بهتر شود

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: زنان شهروندان درجه دو در جامعه نیستند.

زنان شهروندان درجه دو نیستند/ باید وزیر اقتصاد کشور زن باشد تا اوضاع بهتر شود

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج، شهربانو امانی در چهلمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر خود با بیان این مطلب افزود: توجه رسانه‌ها به زنان جامعه باید بیش از گذشته باشد، حتی به نظر من با وضعیت بد اقتصادی اکنون اگر وزیر اقتصاد هم زن بود، شاید وضع کمی بهتر می‌شد؛ چراکه اکنون زنان در اداره خانه و جامعه تواناتر شده‌اند.

وی ادامه داد: در این روزهای اخیر گزارش‌های متعددی را در رسانه‌ها دیدم که باید نکاتی را در موردشان بگویم. اولاً اینکه زنان شهروند درجه دو نیستند و مرگ آتنا محمدی، ورزشکار زنی که به‌تازگی فوت کرد و نحوه ورود رسانه‌ها به این خبر و توجه مسئولان به این خبر توجه ما را جلب کرد و مرا تحت تأثیر قرار داد.

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شوورای شهر تهران بیان کرد: متأسفانه امروز رسانه‌ها یک صدم توجه را به زنان جامعه معطوف ندارند و حتی می‌بینیم برخورد آموزش و پرورش با مهشید اشتری که دختری ورزشکار است هم در جای خود جالب است.

وی یادآور شد: در گذشته می‌گفتند زن‌ها را چه به درس خواندن! درس برای چه می‌خواهد، بهتر است برود شوهر کند. حالا هم به‌نحو دیگری این زنان را می‌خواهند مهجور کنند و می‌گویند ورزش را می‌خواهند چه کنند.

به گفته امانی؛ در ماجرای دیگر و در برخورد با متین معززی دختر دوچرخه‌سوار نیز جالب است. درحالی‌که دختران باید حضور بیشتری در جامعه داشته باشند.

عضوو شورای شهر تهران تاکید کرد: توجه رسانه‌ها به زنان جامعه باید بیش از گذشته باشد، حتی به نظر من با وضعیت بد اقتصادی اکنون اگر وزیر اقتصاد هم زن بود، شاید وضع کمی بهتر می‌شد؛ چراکه اکنون زنان در اداره خانه و جامعه تواناتر شده‌اند.

به اعتقاد وی؛ با این شرایط بد اقتصادی که آستر جیب همه درآمده، آستر جیب مردان که وضعیت بدتری دارد و اکنون مردان حتی عرضه اداره خانه خود را هم ندارند، پس بهتر است قدری به زنان جامعه اهمیت بیشتری بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه