English

رییس شورای شهر تهران:

هرم سنی جامعه هر روز بالاتر می رود/ اولویت بندی برنامه های ۹۷ شهرداری تهران با توجه به نقدینگی

رئیس شورای شهر تهران گفت: هرم سنی جامعه هر روز بالاتر می رود و همین مساله باعث می شود و نیاز به خدمت گذاری تخصصی نیز بر همین میزان افزایش می یابد به همین دلیل باید توجه ویژه ای به وضعیت شغلی پرستاران انجام شود.

هرم سنی جامعه هر روز بالاتر می رود/ اولویت بندی برنامه های 97 شهرداری تهران با توجه به نقدینگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن هاشمی در چهلمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: بهمن ماه یکی از پرکارترین ماه شورا خواهد بود و رویکرد کاهش هزینه، افزایش شفافیت و تعیین اولویت های کاری با توجه به مشکل نقدینگی را برای شهرداری و شورای شهر قرار دهیم تا امور و اهداف مدیریت شهری را تحقق بخشیم.

وی ضمن گرامی داشت سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار، ادامه داد: ایشان با وجود محدودیت های زن در جامعه عرب صدر اسلام نقش پررنگ و خوبی را ایفا کردند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: حضرت زینب از عاشورا تا بازگشت اهل بیت به مدینه سرپرستی خاندان را عهده دار بودند و امام سجاد در پناه ایشان از گزند بیماری و جنایتکاران اموی نجات یافت.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی نیز در دوران جنگ تحمیلی سختی های زیادی متحمل شدند، یادآور شد: من نیز به عنوان فرزند یکی از زنان شاهد رشادت زنان در خانواده هایی که جای پدر خالی بود را شاهد بودم.

هاشمی در ادامه با اشاره به وضعیت شغلی پرستاران تاکید کرد: هرم سنی جامعه روز به روز بالاتر می‌رود و نیاز به این گونه خدمت گذاری تخصصی بالا می‌رود. حال باید از وضعیت شغلی پرستاران اهمیت ویژه ای صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه