English

معاون حقوقی ناجا خبر داد:

شکایت ناجا از شهرداری پایتخت به خاطر تشویش اذهان عمومی

معاون حقوقی ناجا از شکایت نیروی انتظامی از شهردار تهران به دلیل بی اخلاقی شهردار تهران مبنی بر بیان انعقاد قرارداد میلیاردی شهردار سابق تهران با مجموعه ناجا خبر داد.

شکایت ناجا از شهرداری پایتخت به خاطر تشویش اذهان عمومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در هفته جاری شهردار تهران در زمان ارائه گزارش تحویل و تحول شهردار تهران سعی کرد تا از تخلفات مالی شهردار سابق تهران پرده برداری کند و در این میان بستن قرارداد میلیاردی با یکی از کارکنان دانشگاه پلیس که به اشتباه از سوی خبرنگاران تحت عنوان قرارداد میلیاردی با نیروی انتظامی منتشر شد، با واکنش های تندی از سوی ناجا روبه رو شده و منجر به شکایت ناجا از شهرداری پایتخت گردیده است.

هر چند بعد از جلسه شورا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای عنوان کرد که منظور شهردار تهران از این قرارداد نیروی انتظامی نبوده است و رسانه ها در انعکاس صحبت های نجفی بی اخلاقی کرده اند.

این در حالی بود که نیروی انتظامی واکنش تندی نسبت به ادعای شهردار تهران مبنی بر انعقاد قرارداد میلیاردی در زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان  داده است.

در اطلاعیه ای که از سوی معاونت حقوقی ناجا به رسانه ها ارسال شده آمده است: با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحدهای ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری که روزنامه ها با تیتر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارائه این گزارش بدون مستندات قانونی  اعلام شکایت کرد.

بر اساس این گزارش هر چند روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران بعد از ظهر همان روز با ارسال خبری، این تیتر را شیطنت رسانه‌ها برشمرد و به صورت مبهم این ادعا را رد کرد، اما با رایزنی‌های معاونت حقوقی ناجا از ارسال مدارک و مستنداتی که شهردار آن را اعلام کرده بود سر باز زد.

معاونت حقوقی ناجا اعلام کرد: انتظار می رود شهردار تهران صرف شنیده ها و گزارشات تصمیم نگیرد و تا دلیل و مدرک متقنی در دست ندارد نسبت به اعلام موضوع اقدام ننموده و موجبات تشویش اذهان عمومی  را فراهم نیاورد . طبیعی است پلیس تهران تمام تلاش خود را برای انجام  ماموریت‌های مشترک  با شهرداری  تهران  بکار می بندد  و حتما در سایه همفکری و  همدلی بایکدیگر می توان  خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان عزیز ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه