English

حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی اصلاح می شود/ لایحه حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی شامل نیروهای فعلی شود

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لایحه مدیریت خدمات کشوری هنوز در مجلس تصویب نشده است، گفت: فرهنگیان نگران حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی خود نباشند.

حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی اصلاح می شود/ لایحه حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی شامل نیروهای فعلی شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی  و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، ناصر سلیمان زاده گفت: دوره پنجساله اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری پایان یافته و دولت برای دائمی شدن این قانون، آن را در قالب لایحه جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.

وی افزود: یکی از بندهای این لایحه در خصوص حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی کارمندان دولت است، با توجه به این که جامعه فرهنگیان بیشترین جمعیت کارمندان دولت را شامل می شوند و معمولا دوره تحصیلی خود را در مراکز تربیت معلم گذرانده اند لذا انتشار خبر تقدیم این لایحه به مجلس نگرانی هایی را دربین فرهنگیان به وجود آورده است.

حذف 2 سال یا بیشتر از سابقه سنواتی افراد مشکل ساز خواهد بود

سلیمان زاده ادامه داد: بسیار بعید به نظر می رسد این لایحه بدون اصلاح وتغییر به تصویب برسد زیرا حذف 2سال یا بیشتر از سابقه سنواتی افراد مشکل ساز خواهد بود، بنابراین پیش بینی می شود مجلس شورای اسلامی لایحه مذکور راپس از اصلاح تصویب کند ودرصورت مصوب شدن این لایحه شامل نیروهایی شود که از تاریخ تصویب قانون مذکور، جذب آموزش وپرورش می شوند.

حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی

وی تصریح کرد:البته این بند از لایحه به صورت عام نوشته شده وشامل همه کارمندان دولت می شوداما بیشترین شمول آن فرهنگیان هستند.

فرهنگیان نگران نباشند زیرا این لایحه هنوز در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف نشده است

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات اذعان کرد: فرهنگیان نگران نباشند زیرا این لایحه هنوز در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف نشده و فرآیند تصویب آن نیز زمانبر است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط تصویب این لایحه با کمبود نیروی انسانی درسال تحصیلی آینده گفت: تصویب این لایحه به شکلی که شامل نیروهای فعلی شود بعید به نظر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نیکسا سلطانی خبرنگار و روزنامه نگار

    ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف با سلام با توجه به طرح پیشنهادی مبنی بر افزایش 2 سال به سنوات خدمت و احتساب میانگین 3 سال آخر در معدل حقوق و بازنشستگی موارد ذیل به استحضار می رسد
    1-کاهش و تاخیر اشتغال جوانان به مدت 2 سال 2- کاهش بازده کاری شاغلان در سال های پایانی خدمت 3- افزایش و تحمیل هزینه های مراقبت های بهداشتی و درمان کارکنان در سال های پایانی خدمت 4- نداشتن انگیزه خدمت رسانی در دو سال آخر به جز عده ای قلیل از آقایان نجومی بگیر که معمولا با این طرح و حتی بیشتر آن موافق هستند 5-تبعات اجتماعی 6- تحمیل هزینه های سنگین به دستگاهها و خرید فرصت برای صندوق های بیمه پرداز 7- تحمیل بار سوء مدیریت صندوق های بیمه پرداز و فشار به قشر آسیب پذیر کارکنان و عدم پرداخت بدهی های سنگین سالیان متمادی دولت و .... به صندوق ها و چاره اندیشی برای جبران این ضعف مدیریتی از کارکنان زحمت کش 8- مغایرت با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروهای مستعد و جوان 9- فراموش شدن صیانت از اشتغال جوانان و جبران بحران ها از جیب قشر ضعیف جامعه
    لازم است نمایندگان محترم بعنوان مدافعین حقوق آحاد جامعه با ملحوظ نمودن جمیع جهات نه صرف مصلحت اندیشی از پذیرش چنین طرح غیر کارشناسی و عواقب آن دفاع نمایند . نیکسا سلطانی خبرنگار و روزنامه نگار

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه