English

سردار اشتری:

پلیس باید هم پیش روندگی و هم پیش برندگی داشته باشد

فرمانده ناجا در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تمدن اسلامی گفت: ما باید ناجایی داشته باشیم که پلیس هم پیش روندگی و هم پیش برندگی داشته باشد.

 پلیس باید هم پیش روندگی و هم پیش برندگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تمدن اسلامی گفت: ما باید ناجایی داشته باشیم که پلیس هم پیش روندگی و هم پیش برندگی داشته باشد.

فرمانده ناجا از ضرورت حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی سخن گفت.

سردار حسین اشتری در همایش ناجا و تمدن نوین اسلامی گفت: تعریف تمدن نوین اسلامی مبتنی بر فرهنگ محمدی و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت است.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی شاخص هایی وجود دارد که باید برای نیل به آن گام ها را زودتر برداریم و نمی توان از اکنون برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی زمان مشخصی معین کرد.

الان در مرحله دولت اسلامی هستیم 

سردار اشتری گفت: الان در مرحله دولت اسلامی هستیم در برخی زمینه ها گام های خوبی در حوزه جامعه اسلامی برداشته شده اقشار مختلف مردم خود را با جامعه اسلامی تطبیق داده اند و به سمت تمدن ملی و اسلامی حرکت می کنند.

وی شرط تحقق تمدن اسلامی را رسیدن همه ابعاد با همدیگر به این ظرفیت عنوان کرد و گفت: قطعا این مسیر زمان بر است و علمای بزرگوار، خبرگان و کارشناسان باید در این زمینه نظرات شان را ارائه دهند.

پلیس

فرمانده ناجا گفت: امیدوارم این زمان طولانی نباشد و هرچه سریع تر بتوانیم به تمدن نوین اسلامی و ملی برسیم.

وی خصوصیات دولت و جامعه نوین اسلامی را در رسیدن به افق تمدن اسلامی عدالت گستر، پیشرفت در حوزه های مادیات و معنویات و پرچمداری علم و جامعه انقلابی و سالم و دارای ارتباطات منسجم و مورد قبول دیگر کشورها خواند و گفت: ما باید همه این راه ها را با همدیگر پیش برویم.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته گفت: حضرت آقا دیروز در همایش مجالس اسلامی در بحث علم و پیشرفت علمی گفتند ما در این زمینه عقب افتاده ایم و در بحث های علمی کشورهای غربی پیشرفت های خوبی داشته اند، ما باید به مرحله ای برسیم که از نظر علمی سرآمد باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از صحبت های خود فرمودند غربی ها از علم خودشان به خوبی استفاده نکردند و آن علم به سود جوامع بشری نبوده است.

سردار اشتری تاکید کرد: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید از هر لحاظ پیشرفت کنیم، جامعه الهام بخش باشد و دیگر کشورها بگویند الگوی ما ایران است.

وی تاکید کرد: در بحث موضوعات علمی، مادی، نوآوری، استفاده از تکنولوژی های روز و بحث معنویت باید الگو باشیم.

سردار اشتری در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تمدن اسلامی گفت: ما باید ناجایی داشته باشیم که پلیس هم پیش روندگی و هم پیش برندگی داشته باشد.

وی توضیح داد: این عبارت را حضرت آقا در سال ۷۵ در دیدار با برخی افراد نیروهای مسلح به کار بردند یعنی اگر می خواهید پلیس در تراز جمهوری اسلامی و در تراز تمدن اسلامی داشته باشیم باید قابلیت ها را افزایش دهیم.

وی گفت: در این افق تمدن ناجا باید مقتدر و گسترش یافته باشد نیروهای ما باید مومن، جهادی، منسجم، پرچمدار عدالت و مدافع آن باشند آسیب ناپذیر و مردمی باشند و در داخل و منطقه الگو باشند.

وی گفت: نیروی انتظامی باید هم خودش و هم دیگران را آماده و یاری کند که به این مرحله برسند.

سردار اشتری گفت: اگر قصد معماری آینده نیروی انتظامی را داریم باید گام به گام این مراحل را طی کنیم و خودمان را با این افق هماهنگ سازیم.

وی افزود: حضرت آقا بارها فرمودند نیروی انتظامی باید یک سازمان انقلابی، مسلمان و متمدن و جهادی باشد. باید اقتدار نیروی انتظامی توام با رفعت و مهربانی باشد و در پیشرفت ها نوآور باشد پیشرونده باشد باید روز به روز رشد کند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری گفت: در شرفیابی اخیر محضر حضرت آقا ایشان فرمودند برخی سازمان ها حرکت به عقب و گاهی ایستا دارند برخی هم رو به رشد حرکت می کنند، ناجا نه ایستا بوده و نه حرکت به عقب داشته و این رشد باید سرعت بگیرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی برگرفته از تدابیر مقام معظم رهبری که بارها فرمودند باید اقتدار توام با رفعت و مهربانی داشته باشید و من خودم بارها این موضوع را تاکید کردم ورود کرد.

موفقیت ناجا حاصل تبعیت از مقام معظم رهبری بود

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی امروز به لطف الهی محبوبیت ویژه ای بین مردم و مسئولان دارد، ما با اقتدارمان و عمل به توصیه مقام معظم رهبری توانستیم نقش مناسبی را در حوادث اخیر ارائه دهیم. این موفقیت حاصل تبعیت از مقام معظم رهبری بود.

وی گفت: تاکید ما خویشتنداری پلیس است و در حوادث اخیر تاکید کردیم از افراد آموزش دیده استفاده شود دستگیری ها هم هدفمند بود و اقتدار ناجا بیش از پیش نمایان شد.

وی گفت: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری ایشان پنج بار از اقدامات مناسب ناجا تشکر کردند و فرمودند اقدامات شما اثرات خوبی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه